פרס חינוך לגן סופית

גן סופית בכפר סבא זכה בפרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשפ"ב, מתוך מאות מוסדות חינוך במחוז מרכז – מגן ועד תיכון, רגיל וחינוך מיוחד.

פרס חינוך לגן סופית כפר סבא

ההודעה על הזכייה בפרס היוקרתי התקבלה היום (11.1) על מצוינות בחינוך. גן סופית הוא גן תקשורת, שזכה בפרס בין היתר בזכות פיתוח מודל של חיים משותפים עם הגן הסמוך אליו, גן כחל. משמעות המודל היא יצירת מערכת יחסים עמוקה בין הילדות והילדים בין שני הגנים, שותפות ויחד יום-יומי ושיתוף מלא של קהילת ההורים בתהליך, כמו למשל השתתפות באירועים לשני הגנים, גם מעבר לשעות הלימודים.

רפי סער, ראש העיר: "הבשורה המרגשת על זכיית גן סופית בפרס המצוינות מטעם משרד החינוך מרוממת את הלב ויחד עם זאת אינה מפתיעה. גן סופית, הוא חלק ממערכת חינוך איכותית המנוהלת בידי אנשי מקצוע וחינוך מהטובים בישראל. אני מודה לכל העוסקים במלאכה – צוותי ההנהלה והחינוך, הילדים המדהימים שלנו וקהילת ההורים היקרה. הסבתם לקהילה הכפר סבאית גאווה גדולה נוספת. ישר כוח".

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: "ההשפעה של החיים המשותפים על הילדים וההורים מרגשת ומפעימה כל פעם מחדש. התקרבות בין ילדות וילדי שני הגנים והחיבור המיוחד שנוצר ביניהם – בנושאי הלמידה והמשחק המשותף. סוג כזה של עשייה מתאפשר בזכות חיבור, סנכרון ושותפות אמיצה ויומיומית בין עיריית כפר סבא, משרד החינוך, השירות הפסיכולוגי-חינוכי וקהילת ההורים".

בין הקריטריונים לזכייה בפרס משרד החינוך: יישום פעילויות יצירתיות וחברתיות מגוונות, אקלים חינוכי של כבוד הדדי וסובלנות לשונה. שיתוף ההורים בעשייה החינוכית, יישום תפיסת "הגן העתידי" לפיתוח סקרנות ומוטיבציה ללמידה ועוד.

כך כתבו רונן כהן, יו"ר ועדת פרס חינוך מחוזי וורדה אופיר מנהלת מחוז מרכז משרד החינוך, למנהלת הגן, איילה ארבל: "חברי ועדת פרס החינוך שביקרו בגן הילדים שבניהולך, התרשמו מאוד מעשייה החינוכית הרבה הנעשית במקצועיות באמונה, בדרך ובשלווה. מהאקלים המיטבי בגן וממסירות הצוות החינוכי השותף למתרחש בגן. קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן