קרקע לבניה למכירה – א.ב מוראנו

כל משקיע נדלן יודע: קרקע לבניה למכירה היא עסקת הנדלן התשואתית ביותר בכל תחום השקעות הנדלן ובכל תחום בכלל. קרקע לבניה למכירה מגלמת בתוכה את פוטנציאל הרווח הגדול ביותר בתחום הנדלן.

קרדיט תמונה FREEPIK

כל משקיע נדלן יודע: קרקע לבניה למכירה היא עסקת הנדלן התשואתית ביותר בכל תחום השקעות הנדלן ובכל תחום בכלל. קרקע לבניה למכירה מגלמת בתוכה את פוטנציאל הרווח הגדול ביותר בתחום הנדלן. מדוע? חישוב פשוט גם עבור קרקע לבניה למכירה זולה לצורך העניין נניח 1,000,000 שקלים עבור קרקע לבניה למכירה, חלקת אדמה מסוימת, גם אם ייעוד הקרקע הוא לבנייה גבוהה, דהיינו של בניין דירות, לצורך העניין אפילו לא מגדל מגורים אלא בניין דירות ממוצע עם כ-8 קומות ובכל קומה נניח מספר מינימלי של 4 דירות. בחישוב פשוט על ערך קרקע לבניה למכירה בעלות של מיליון שקלים ניתן להגיע לתשואה של 32 מיליון שקלים. רגע…. זה במידה וכל דירה תעלה 1 שקל… וברור שמחיר דירה בישראל הוא לפחות פי מיליון אז… האם אתם מבינים את גודל הפוטנציאל של קרקעות למכירה, במיוחד קרקעות ישראל היקרות בהן קרקע לבניה למכירה היא מצרך הנדיר שקשה למצוא היום כאשר המדינה שולטת במעל 90% מקרקעות ולא משחררת אותן להתחלות בנייה במהירות. 

איך להשיג קרקע לבניה למכירה באזור מבוקש במחיר אטרקטיבי – א.ב מוראנו

עכשיו אחרי שהבנו שאין עסקת נדלן ולמעשה אין עסקה באף תחום אחר משתלמת יותר מאשר עסקת קרקע לבניה למכירה, כל מה שנשאר לנו זה להבין איפה, איך וכיצד ניתן למצוא קרקעות למכירה באזורי הביקוש ובמחירים התחלתיים, כלומר בשלבים התחלתיים של פרויקט המגורים שעתיד לעלות על אותה קרקע שנרכוש. לא פלא אם כן שאנו רואים פרסומים רבים של חברות המציעות לנו לרכוש קרקע במחיר לא גבוה ובמקרים רבים אנו שואלים את עצמנו את השאלה, איך זה יכול להיות, האם מדובר בפרויקט אמיתי, האם מדובר בחברה אמינה וכדומה. מעטים מביננו ממשיכים לחקור את הנושא ונעצרים כאן. מי שיש לו מעט סקרנות, נחישות ורצון ובכל זאת ממשיך ולומד את הנושא, נפגש עם כמה חברות ומגיע הלכה למעשה לפגישות עם חברות נדלן, יכול לראות את הפוטנציאל העצום הקיים בשטח. איך לבחור את הפרויקט והחברה הטובים ביותר? ככל שתתעמקו בנושא מסוים, כך תבינו בו יותר ותהיו טובים בו יותר. באתר של חברת א.ב מוראנו תמצאו מאות מאמרי תוכן בנושאי השקעות נדלן הנוגעים בעשרות תחומים: קרקע חקלאית למכירה, קרקע מופשרת, מגרשים למכירה, נדלן מסחרי ועוד. אנו חברת השקעות נדלן וותיקה שהתחילה בדיוק כמוכם לפני שנים רבות בלחקור את השטח וכיום, לאחר כמה עשורים אנו רוצים להעביר את הידע שצברנו למשקיעים אחרים ויחד אתנו להוכיח לכולם שהשקעות נדלן הם תחום נגיש הרבה יותר למשקיע הפרטי והתחום הרווחי ביותר מכולם. סבלנות, רצינות ונחישות זה שם המשחק ואם אתם בעניין של להרוויח תשואות מטורפות על השקעה בטוחה, אין כמו השקעת נדלן וספציפית השקעה באפיק של קרקע לבניה למכירה, שכמו שהוכחנו לכם בתחילת המאמר, היא אפיק ההשקעה המשתלם ביותר בעולם הנדלן ובכלל. 

 

תשואות של מאות אחוזים – קרקע לבניה למכירה 

אז בואו ניגש לתכלס: איפה מוצאים קרקע לבניה למכירה במיקום מעולה, ברמת היתכנות גבוהה, בפוטנציאל רווח אדיר וברמת ביטחון מקסימלית שגם אם יהיה צורך לחכות כמה שנים למימוש העסקה, נוכל להיות בטוחים שהיא אכן תקרה ושהכסף שהשקענו לא ירד לטמיון. הדרך היחידה עבור המשקיע הפרטי בישראל כיום כאשר מדובר ברכישת קרקעות ישראל הנדירות, היא לחבור לחברת השקעות נדלן המצויה בשטח בעלת פרויקטים קיימים בפיתוח, אשר יכולה לא רק לחסוך לכם את עבודת השטח של מציאת קרקע לבניה למכירה שכבר התחילה את הליך הפיכת ייעוד הקרקע לבנייה אלא להיכנס להשקעת נדלן בפרויקט קיים ובטוח שכבר קיבל את האישורים עבור קרקע לבניה למכירה קיימת ובנוסף לכך מתן מעטפת מלאה של כל שירותי המשרד המלווים את המשקיע עד לחתימה על העסקה ולאחר מכן עד להשלמתה בצורה המלאה.

השקעות בנדלן בעידן הפוסט קורונה – א.ב מוראנו

הקורונה הפכה את תחום השקעות הנדלן שהיה התחום האטרקטיבי ביותר להשקעה עוד לפני הקורונה, לאטרקטיבי הרבה יותר. מדוע? הקורונה הוכיחה לאנשים בכל העולם את חשיבות מקום המגורים הלכה למעשה ואת המשמעות שלו בקביעת חיים ומוות, פשוטו כמשמעו. בכל העולם אנשים שגרו בערים הצפופות, בבניינים הצמודים וכדומה, לא רק סבלו יותר בזמן הסגר מחוסר יכולת תנועה ושטח מחייה קטן ולוחץ, אלא גם נדבקו יותק בשל המגע הרב עם שכניהם ומתו יותר מבחינה סטטיסטית כתוצאה מכך. בארצות הברית ובכל העולם נוצר בזמן ולאחר הקורונה בום מטורף ועלייה מטאורית של מחירי העץ וחומרי הבנייה ושל בתים פרטיים. החלה נהירה מאסיבית של משפחות מהעיר לכפר. למעשה הקורונה יצרה טרנד מדהים של נטישת הערים לאחר שבמשך כמה עשורים, גם בישראל, כולם רצו לגור רק בעיר והסכימו לשלם הרבה יותר עבור דירה קטנה וצפופה בעיר. במקביל לכך נוצר טרנד נוסף של עבודה מהבית. זהו עוד קטליזטור שגרם למשפחות רבות בעיקר אך גם רווקים, להבין שהם לא חייבים לגור בעיר בתנאי מחייה לחוצים כאשר הם יכולים לעבוד מהבית! אז היום ברור לכולם מה שמשקיעי נדלן ידעו תמיד: אין מחיר לערך הקרקע. שטח אדמה, מרווח נשימה, איכות חיים וכל מה שמגורים בנוחות מציעים שווים הרבה כסף וכיום כאשר ניתן לעבוד מהבית ותשתית הכבישים והתחבורה טובים יותר, נדרשות כמויות עצומות של אדמות שיהפכו לעיירות מגורים מרווחות וגם אם ייבנו מבנים לגובה בלית ברירה בשל צפיפות האוכלוסייה הטבעית, המגמה של ערך הקרקע החשוב רק תמשיך ותעלה וקרקעות לבנייה למכירה יהיו שוות הרבה יותר. 

פנינות נדלן להשקעה באזורי הביקוש – א.ב מוראנו

כל שנותר לכם הוא להרים את הכפפה ולאחר שהבנתם את מציאות שוק הנדלן העולמית ואת זו בישראל אשר לא צריך להכיר לכם, אתם יכולים לעשות את מה שחשבתם לעשות מזמן: להיכנס ברצינות להשקעה בתחום הנדלן. לחברת א.ב מוראנו יש את מנגנון הליווי הנגיש ביותר ולאחר פגישה אחת עמנו תוכלו להבין לאן פניכם מועדות: להמשך תהייה האם זה אמיתי, האם זה מתאים לי והאם כדאי לבזבז עוד כמה שנים של עבודה קשה ולראות איך אחרים אוזרים אומץ ומרוויחים לפניי או לגשת ולהרים את ההזדמנויות שנציבות בפניכם בשתי ידיים ולהתחיל להרוויח כמו שמגיע לכם עם מעט ההון העצמי שהצלחתם לחסוך אחרי עבודה קשה של שנים. הכדור אצלכם וכעת כל מה שעליכם לעשות זה או להמשיך הלאה אל המאמר הבא או להרים טלפון, להשאיר פרטים או להגיע למשרדים שלנו לפגישת עבודה והיכרות רצינית שרק לאחריה תוכלו להחליט בלב שלם אם כדאי או לא כדאי להיכנס לתחום ההשקעות המוביל בעולם, יחד אתנו או בלעדינו. כך או כך אנחנו מאחלים לכם הצלחה מלאה בכל אשר תבחרו לעשות ואנו תמיד כאן מחכים לכל מי שרוצה להצטרף להצלחה. להתראות ובהצלחה!

קראו מידע נוסף בנושא: קרקעות למכירה בכפר סבא

 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן