רגע לפני טוקיו: המשלחת האולימפית הישראלית באירוע סיום של הוועד האולימפי

רגע לפני טוקיו: מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, המלווה הרפואי הרשמי של הספורטאים האולימפיים, עם המשלחת האולימפית הישראלית באירוע סיום הגיבושון של הוועד האולימפי בישראל שנערך אתמול במכון וינגייט

שגיא מוקי וד"ר ערן דולב דמשצ'ק
שגיא מיקי וד"ר ערן דולב דמשצ'ק

ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר: "זוהי גאווה לאומית עצומה לעמוד כאן היום ולראות את המשלחת הישראלית המצוינת שלנו, ללוות אותה למעלה מעשרים שנה ובמיוחד בתום שנה וחצי מאתגרות רפואית של מגיפה עולמית. מטרת העל של הליווי הרפואי כמרכז רפואי אולימפי היא לסייע לספורטאים למצות את כישוריהם הפיזיים ולמנוע משברים בריאותיים ברגעים הגדולים דוגמת זה שעינינו נשואות אליו בחודש הבא".

פרופ' דני נמט, המנהל הרפואי של הוועד האולימפי ומנהל מרכז הספורט לילדים ונוער במרכז הרפואי מאיר: "אנו נמצאים בישורת האחרונה וממשיכים ללוות את הספורטאים בכל רגע נתון, מבדיקת הקורונה רגע לפני העלייה למטוס ובמהלך המשחקים האולימפיים עצמם. יפן נמצאת בשיאו של גל תחלואה. הספורטאים שלנו יחזרו להקפדה בדומה לימי הסגר הראשון".

בין ההרצאות שעברה המשלחת האולימפית הייתה הרצאה יוצאת דופן של קיי טקגי, בעלה של ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי מאיר, שהתגייס למאמץ הלאומי והדריך את המשלחת על כללי ההתנהגות והנימוסים ביפן.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן