שומרים על חיי חתולי הקהילה: המחלקה הוטרינרית בכפר סבא יוצאת במבצע לשמירה על חתולי קהילה

שומרים על חיי חתולי הקהילה – פונים למוקד העירוני בבקשה לעיקור או סירוס והמחלקה הווטרינרית כבר תדאג לכל השאר

עיריית כפר סבא זכתה לאחרונה בקול קורא לעיקור וסירוס חתולי קהילה (חתולים ללא בעלים) ומקדמת עיקור וסירוס חתולים אלה, כחלק משמירה על בריאותם ורווחתם. טיפולי העיקור והסירוס מתבצעים על ידי וטרינרים מנוסים ואוהבי חתולים, תוך שמירה על שלומו ובריאותו של כל חתול, כאשר בסיום הליך הניתוח מסומן כל חתול בסימון מיוחד המזהה אותו שעבר את ההליך, מקבל כל חתול זריקה נגד כאבים וחיסון נגד מחלת הכלבת.


ראש העיר, רפי סער: "הטיפול בחתולי הקהילה על ידי השירות הווטרינרי הוא חלק מהשירות העירוני והדאגה לבעלי החיים בשטחי כפר סבא ואני קורא לתושבות ולתושבי העיר לפנות אלינו. בימים אלה אנו פועלים אף להצבת עמדות האכלה מסודרות במוקדים שונים ברחבי העיר וזאת בנוסף לשאר השירותים שאנו מעניקים בנושא בעלי החיים במרחב הציבורי".

חתול קהילה המטופל ע"י השירות הוטרינרי
חתול קהילה המטופל ע"י השירות הוטרינרי

אז איך עושים זאת? כל שעל תושבות ותושבי העיר לעשות הוא להתקשר למוקד העירוני, לפתוח קריאה באשר לחתולים וחתולות קהילה שיש לסרסם או לעקרן (בתנאי שאינם מסומנים) וזו תועבר ישירות לטיפול המחלקה הווטרינרית, המבצעת ניתוחים אלה ללא כל תשלום, לאורך כל השנה.


יש לציין, כי לאחר הניתוח, נשארים החתולים להתאוששות ומוחזרים מעוקרים/מסורסים, למקום ממנו נלקחו – סביבת החיים אליה הורגלו.
מדי שנה מעוקרים מסורסים על ידי המחלקה הווטרינרית כ-1,000 חתולי קהילה, כאשר בנוסף המחלקה מחלצת ומטפלת בחתולי קהילה פצועים ולאחר הטיפול בהם, מחזירה אותם לסביבת מגוריהם.

חתול קהילה המטופל ע"י השירות הוטרינרי
חתול קהילה המטופל ע"י השירות הוטרינרי

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן