שישי תרבות בכפר סבא

עיריית כפר סבא ודמוקרטTV בשת"פ ייעודי לקראת הבחירות הארציות שיתקיימו בנובמבר

צילום: עיריית כפר סבא

במסגרת ההיערכות לבחירות לכנסת ה-25, אשר צפויות להתקיים בישראל ב- 1/11/2022, החליטה עיריית כפר סבא לתרום את חלקה לחגיגה הפוליטית ובאמצעות היכל התרבות העירוני בשיתוף ערוץ הדמוקרטTV, תקיים העירייה בכל יום שישי עד לקיום הבחירות, בשעה 10:00 בבוקר, שישי-תרבות לייב באודיטוריום כפר סבא שישודר בשידור חי באתר דמוקרטTV .

ערוץ דמוקרטTV הוא ערוץ חברתי הממומן על ידי אלפי שותפים שנוטלים חלק שוטף בפעילות הערוץ מאז הקמתו, כשהשותפים יוכלו לשלוח שאלות מהבית, ושתיים מתוכן ישאלו באירוע החי.

האירוע הקרוב יתקיים בשישי הזה, ה-9 בספטמבר 2022, ויחל בשעה 10:00. הכניסה לאירוע שייערך באודיטוריום בית ספיר שבמדרחוב ירושלים, תהא חופשית והוא יתקיים בהנחייתן של שתי העיתונאיות המצוינות טל שניידר ולוסי אהריש, שיראיינו על בימת האודיטוריום בין היתר את יו"ר מרצ זהבה גלאון ואת שרת האנרגיה קארין אלהרר.

ראש העיר רפי סער: "כפר סבא היא עיר עם ציבור אכפתי ומעורב פוליטית, תושבות ותושבי העיר הנפלאים שלנו הביעו השתתפות פעילה לאורך כל מערכות הבחירות האחרונות והם מביעים עניין רב בכל הקשור לבחירת הנהגת המדינה העתידית של ישראל. מסיבה זו, ובמטרה לאפשר לפלח גדול יותר של אוכלוסייה לקחת חלק באירוע, החלטנו להחזיר לעיר את שישי תרבות. אני מזמין את תושבות ותושבי העיר להגיע לאירוע הפוליטי שייצר את הכותרות שידברו עליהם לפני כניסת השבת".

נדב טמיר, מנהל דמוקרטTV: "כחלק מהאמונה שלנו בשיח רחב שמשתף את כל מרכיבי החברה הישראלית היה לנו חשוב לשתף לראשונה גם פוליטיקאים דתיים שמודרים תדיר מאירועים דומים, ולאפשר להם להביא את דברם עוד בטרם כניסת השבת. המגוון חשוב לנו לא רק כאמירה ולכן את "שישבתרבות Live" ינחו לוסי אהריש, ישראל פריי וטל שניידר, המייצגים את הרב גוניות בחברה הישראלית".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן