כלכלה מקומית חזקה היא המפתח לשגשוג ערי השרון

המשבר הלאומי הוא זרז לחיזוק הכלכלה המקומית, זה המסר העיקרי של ועידת 531. מאות משתתפים באולם ואלפים רבים שצפו ברשתות, שמו את הכלכלה של השרון על ראש סדר היום.

מאיה כץ, יעל עבוד ברזילי, חיים ברוידא, רפי סער, דודי גליקו שמים את הכלכלה של השרון במרכז

שלוש שנים של סערה בלתי פוסקת הביאו את די מדיה רשת העיתונות הדיגיטלית של השרון ואת אול קלאב קהילת העצמאים של ישראל להפקת ועידת 531 לעסקים. ועידה שבאה לשים את הכלכלה של השרון על סדר היום של הרשויות המקומיות. אחת המטרות העיקריות הייתה ליצור חיבור עם הקהילה לא רק וירטואלי אלא חיבור ממשי, מפגש ישיר בין ראשי העיר של השרון לבעלי העסקים.

ההשראה לשם ועידת 531 היא כביש 531, הכביש הוא לא רק ציר התנועה. אלה עורק החיים של השרון. החיבור בין הערים דרך הכביש יוצר גיבוש, ומחזק את המשותף לערי השרון. המטרה ליצור את החיבור וליצור תכנון משותף למען כל הערים.

ראשי העיר של כפר סבא רעננה הרצליה והוד השרון הצטרפו מייד מתוך הבנה שהכוח המאוחד של הרשויות יצור את התרומה הטובה ביותר לתושבי הערים, אליהם הצטרפו נותני החסות ומאות בעלי עסקים שראו את ההזדמנות למפגש ישיר והעשרה. איתי רן מנהל תחום עסקים בבנק הפועלים סיפר על שרותי הבנק לעסקים.

 

פאנל ראשי העיר הפגיש את ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, ראש עיריית כפר סבא רפי סער, ממלאת מקום ראש עיריית הוד השרון יעל עבוד ברזילי, ממלאת מקום ראש עיריית הרצליה מאיה כץ. הפאנל עסק בהתמודדות הרשויות המקומיות עם פיתוח הכלכלה המקומית.

חיים ברוידא ראש עיריית רעננה, שם את הדגש על פיתוח תכניות עירוב שימושים ברעננה שיתנו מענה למגורים לצעירים באיזורי תעסוקה  רפי סער ראש עיריית כפר סבא סיפר על תכניות הדיור של כפר סבא לצעירי העיר, יעל עבוד ברזילי מהוד השרון דיברה על פיתוח איזורי התעסוקה של הוד השרון ועל התכניות לעתודות הקרקע של העיר, מאיה כץ ממלאת מקום ראש עיריית הרצליה סיפרה על הכלים אותם מעמידה העירייה לתמיכה בעסקים בעיר.

המסר מפאנל ראשי הרשויות היה אחיד, הכלכלה המקומית חיונית לשגשוג העירוני והרשויות המקומיות חיבות לתמוך בעסקים המקומיים. בנוסף דיברו ראשי הרשויות על שיתופי הפעולה והתחרות החיובית בין הערים במטרה ליצור יתרון אזורי בפיתוח הכלכלה.

רותי רודנר, רוית גרוס, רומי קנבל, רויטל סיטון בן ארי ואתי רז נשים מנהיגות צילום: איקי מימון

פאנל העסקים הפגיש את עורכת הדין רומי קנבל יו"ר מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, רותי רודנר מומחית לניהול זמן, עורכת הדין רוית גרוס מנכ"לית התאחדות המלאכה והתעשיה, רו"ח רויטל סיטון בן ארי סגנית נשיא לשכת יועצי המס. את הפאנל הנחתה אתי רז מנכ"ל אול קלאב. הפאנל עסק בהיבטים השונים של ניהול עסקים והתמודדות העצמאים עם אתגרי ניהול זמן, אתגרים משפטיים כלכליים ורגולטוריים.

סתיו שחם מנכ"ל RTMI ודודי גליקו מנכ"ל די מדיה צילום איקי מימון

רשימת מרצים מפוארת נתנה לבאי הועידה כלים מגוונים לניהול העסקים שלהם, ד"ר לירז מרגלית על הפסיכולוגיה של האינטרנט, נמרוד הראל על כח ההשפעה ואיך אפשר להשפיע על קבלת החלטות, אודליה יקיר על הומור, טל שמשון על ניהול, ליאון שנדרובסקי ואבי סנטו על נוכחות ברשתות החברתיות, אושרית שכטר על ניהול כספים, צחי טוויטו על אמנות ניהול משא ומתן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן