שני ימי כדורעף בינלאומי בכפר סבא

חול המועד סוכות הוא זמן טוב לבלות עם הילדים. אם אתם חובבי ספורט, או סתם רוצים להעביר ערב מהנה עם הילדים, בשכונה הירוקה בכפר סבא מצפים לכם שני ימי כדורעף בינלאומי כשקבוצת הגברים של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא תארח בשלישי וברביעי (11-12/10) את הקבוצה האוסטרית VCA AMSTETTEN NO במסגרת השלב המוקדם (1/32) של גביע האתגר.

קבוצת גברים 22,23

שני המשחקים ייערכו בהיכל הספורט ע"ש אריק איינשטיין בשכונה הירוקה בכפר סבא. הכניסה חופשית, הקהל מוזמן. שעות המשחקים: שלישי (19:00), רביעי (16:30).

הכדורעף נחשב לענף ספורט מוביל בעיר כפר סבא, ומשחקי הכדורעף בכפר סבא יצרו בעונה שעברה עניין רב. אוהדים רבים מילאו את היציעים ויצרו אווירה ססגונית, בתקווה שזה מה שיהיה גם הפעם. קבוצת הגברים של הפועל כפ"ס הפכה לחברה קבועה במפעלי גביע אירופה, והעונה היא תנסה להגיע לשלבים הגבוהים, לאחר שלפני ארבע שנים עשתה עונה היסטורית כשהגיע עד לשלב רבע הגמר בגביע האתגר, והיתה במרחק נגיעה מהעפלה לפיינל פור.

את הקבוצה יאמן העונה הסרבי איוון בלאגוצ'ביץ' (עוזרו יהיה הדר אפרת). לאחר ארבע  שנים מוצלחות, נפרד מהקבוצה המאמן שגיא ברעם, שהיה מזוהה עם המועדון כמאמן וכשחקן, וזכה להניף את גביע המדינה.

מאמן סרבי, איוון

"אנחנו בסיטואציה לא פשוטה" אמר המאמן בלאגוצ'ביץ'. "שחקן האמצע ואסילי פוילוב נפצע בתאונה, וזה שיבש לנו את ההרכב. במשחקי ההכנה שותפו מספר שחקנים צעירים, מתוך מגמה להצעיר את הקבוצה. ננסה להתחזק בסטר נוסף. אנחנו עדיין לא מוכנים מספיק כיוון שהמשחקים נפלו לנו בשלב מוקדם של הכנות לעונה, אבל נעשה הכל כדי לנצח את האוסטרים".

קבוצת  הגברים של הפועל כפ"ס נבנתה העונה מחדש מתוך שאיפה להצליח באירופה וגם בליגת העל, שתפתח בסוף החודש, שם תנסה הקבוצה להשתייך לחבורת הצמרת ולהתמודד על כל התארים. את הקבוצה עזבו אלכס שפרנוביץ, יואב ססלר, טוני קויפמן, חגי זבולון ושני הזרים.

במסגרת הריענון, הקבוצה התחזקה העונה בשני שחקנים זרים אנדרי וסילנקו בן 27  מאזרבייג'אן ולזר מויסיץ' בן 30 מסרביה. מבין הישראלים ימשיך להוביל את הקבוצה טמיר הרשקו הוותיק והטוב, שעשה קריירה מפוארת בליגות באיטליה ופינלנד, לצד אנדרי וסילנקו, זר בעמדת קבלן. בנוסף לבועז סרסון ואלון האס, בוגרי האקדמיה שממשיכים לעונה נוספת, צורפו השנה עוד שלושה שחקנים צעירים מוכשרים שגדלו באקדמיה של המועדון: קווין מנדלבאום, שחר מיינר ותומר קלומל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן