תומכים בישראלה

מאות תושבי כפר סבא הגיעו לתמוך בקפה ישראלה לאחר ששלט שהוצמד לדלת בית הקפה עם סמל האגרוף של תנועת "כך" קרא לחרם בעקבות השתתפותם בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בירושלים

בני הזוג ישראלה ויקי ברוש, בעלי בית הקפה 'ישראלה', שממוקם ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא, נדהמו לגלות הבוקר (שלישי) שלט שהוצמד לדלת בית הקפה עם סמל האגרוף של תנועת "כך". בשלט נכתב: "מי שמפגין בירושלים נגד הממשלה, לא קונים אצלו". השלט הוצמד לחנותם בתגובה לשלט שתלו יום קודם לכן בו הודיעו ללקוחותיהם שהם נסעו לירושלים. 

חבר משפחה, העלה פוסט בפייסבוק שקרא לאנשים להגיע למקום ולהביע את תמיכתם בבני הזוג. בעקבות הפוסט – מאות אנשים לבית הקפה ולא הותירו פירור. "הכל נגמר – העוגיות, העוגות, מלא אנשים הגיעו לכאן", ציינו באי המקום. 

 מרב מיכאלי, הגיעה לתמוך בבני הזוג וגינתה את המעשה בחריפות: "ראיתי את פוסט בפייסבוק. בני הזוג בסך הכל שמו שלט פתק 'היום אנחנו בירושלים. הם אפילו לא כתבו לאן הם נסעו. בבוקר שהם באו הם מצאו פתק איום עם הסמל של תנועת 'כך' – האגרוף של כהנא. באתי לחזק אותם וגיליתי שעשרות אנשים הגיעו לכאן כדי לתמוך בהם. חשוב שלא ניתן לאף אחד להפחיד אותנו ולקחת לנו את המדינה. הציונות הושגה כמדינה דמוקרטית ליברלית עם שוויון לכולנו ועל זה נילחם ואת זה ננצח". 

עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר כפר סבא: "באנו לחזק את ישראלה ויקי ולאמר בקול ברור ונחרץ- לא במשמרת שלנו! לא בכפר סבא שלנו!כפר סבא היא עיר פלורליסטית, שוויונית וחופשית, ומי שינסה לפעול נגד ערכינו ימצא פה חומת מגן אדירה!
גאה בהמוני התושבים והתושבות שהגיעו לתמוך, אתם/ן כפר סבא היפה שלנו"

חברת המועצה הדר לביא מסרה: "שוחחתי עם הבעלים של הקפה, הם חזקים ומחוזקים. מזמינים את כולם לקנות אצלם קפה טוב, מאפים וכריכים טריים. טשרניחובסקי 16, ממש ליד הכניסה לבית המשפט"

חברת המועצה עדי לוי סקופ עם ישראלה ויקי ברוש

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן