תזמורת ההורים של הקונסרבטוריון העירוני מנציחה את שמו של המנצח דני רידר, ותיקרא על שמו

תזמורת ההורים של הקונסרבטוריון העירוני, שהוקמה על ידי המנצח דני רידר, ממקימי קרן המוזיקה בכפר סבא – תנציח את שמו של המנצח האהוב ותיקרא על שמו.

דני רידר, שנפטר בחודש אוקטובר האחרון בגיל 81, כיהן בעברו כסגן מנהל הקונסרבטוריון העירוני והקים את תזמורת ההורים. לאורך השנים, חינך רידר ז"ל אלפים מילדות וילדי העיר כפר סבא לאהבת המוזיקה וגידל דורות רבים של נגנים, מוזיקאים ושוחרי מוזיקה.
רידר, שהיה כאמור ממקימי קרן המוזיקה, יחד עם ד"ר שמואל פרנקו, ממקימי פסטיבל הנושפים המסורתי של העיר ונכה צה"ל ממלחמת יום כיפור, ניצח שנים רבות על תזמורת הנוער בנוסף על היותו מנצח תזמורת ההורים.
בקונצרט חגיגי של תזמורות הבוגרים של הקונסרבטוריון, שהתקיים אתמול (יום שלישי 21/6) – הונצח שמו במעמד בנות ובני משפחתו, ושמה של תזמורת ההורים אותה הקים, תהיה מעתה על שמו: "תזמורת ההורים ע"ש דני רידר"

ראש העיר, רפי סער: "דני רידר היקר עיצב דורות של מוזיקאים צעירים בכפר סבא והותיר אחריו מורשת מפוארת של ערכים, כאשר הוא היווה ומהווה גם לאחר מותו מודל לחיקוי עבור רבים מאיתנו. אין מתאים יותר מהנצחת שמו על ידי קריאת תזמורת ההורים על שמו, ואני מבטיח לבני משפחתו ולכל תלמידים בעבר – כי נמשיך במורשת אותה הותיר לנו ונקדם את תחום המוזיקה בכפר סבא".

מנהל הקונסרבטוריון העירוני, עפר עין הבר: "דני, שהיה מורהו של סגני, ניר נחום, ובשנת 1988 קיבל אותי לעבודה בכפר סבא כמורה, היווה לכולנו דוגמה לחריצות, התמדה, כוח רצון ומסירות. דני היה נכה צה"ל ממלחמת יום כיפור ואיבד בה את רגלו, מעולם לא שמענו תלונות או קיטורים. מאות ואף אלפי תלמידים עברו תחת שרביטו וכולנו נזכור אותו רק לטובה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן