תיכון אורט שמיר הופך לתיכון עירוני

עיריית כפר סבא מודיעה כי החל משנת הלימודים הקרובה- תבוטל הבעלות של רשת אורט על התיכון הטכנולוגי ע"ש יצחק שמיר והוא יהפוך לתיכון טכנולוגי עירוני

צילום: אורט ע״ש יצחק שמיר

משמעות הדבר היא שלראשונה, יקבלו תלמידי אורט שמיר שוויון תנאים מלא למקביליהם בתיכונים העירוניים האחרים ויזכו להיכלל במערכת החינוך העל יסודית העירונית.

תיכון אורט שמיר, ש 70% מתלמידיו זכאים לתעודת בגרות, ימשיך לשמש כמרכז טכנולוגי מקצועי, מוריו יוכרו כעובדי אגף החינוך העירוני וההשקעה פר תלמיד צפויה להשתפר משמעותית.

לאחרונה הוכיח תיכון אורט שמיר מחויבות חינוכית ראויה לשבח כשתלמידיו המשיכו לפקוד את בית הספר גם בזמן סגרי הקורונה והצליחו, בעזרת תמיכת הנהלת בית הספר והצוות החינוכי המחויב, למנף את המשבר לצמיחה ולחיזוק המערך הפדגוגי בתיכון. הצוותים החינוכיים התגייסו כדי לתת מענה אישי ולהעניק את מיטב ההשקעה לכל תלמיד ותלמידה באמצעות יחס בגובה העיניים.

באמצעות לימוד בקבוצות קטנות, מעמיק בית הספר את תחום ההוראה בהתייחסות לתלמידים בעלי לקויות ואתגרים לימודיים, תוך שילוב מיומנויות למידה במקצועות העיוניים והטכנולוגיים והעצמת היכולות האישיות של התלמידים.

ראש העיר רפי סער: "מערכת החינוך בכפר סבא שוב מוכיחה שאין דבר העומד בפני הרצון. אני מברך על כך שהחל משנת הלימודים הקרבה, כל תלמידי כפר סבא יזכו להשקעה עירונית אינטנסיבית ששמה אותם ואת הצלחתם בראש סדר העדיפויות. אני מודה לאגף החינוך בעירייה, למנהלים וצוותי החינוך על השקעה ייחודית שאין שניה לה, על שיטות הוראה חדשניות ופדגוגיה המותאמת לכל תלמיד. נמשיך להוביל את החינוך בכפר סבא לעמוד כחוד החנית במערכת החינוך הארצית, ואת תלמידינו נביא להישגים רבים נוספים".

אסנת חכמון, ראש אגף החינוך בעיריית כפר סבא "כפר סבא היא עיר של חינוך וכל תלמידי העיר צריכים להיות זכאים לחינוך מיטבי מידי הרשות, כדי להבטיח שכך יהיה, החלטנו להכניס את תיכון שמיר תחת כנפינו המקצועיות הרחבות, כך נוכל להעניק לילדינו את החינוך הטוב ביותר. בית הספר ימשיך להקנות לתלמידיו ידע טכנולוגי כבעבר, תוך עידודם לאזרחות תורמת לקהילה ולמדינה. אנו במערכת החינוך של כפר סבא פועלים כל העת לשיפור המערך החינוכי העירוני למען הבטחת עתידם של תלמידנו והכנתם לחיים הבוגרים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן