תלמידות ותלמידי כפר סבא שידרגו ושלחו 150 כיסאות גלגלים לגבול אוקראינה

השבוע נשלחו מכפר סבא לגבול אוקראינה 150 כיסאות גלגלים. היוזמה היא פרי של שיתוף פעולה מרגש בין תלמידי התיכונים וילדים עם מוגבלויות מהעיר לבין עמותת "אוהלי קידר" – במסגרת מיזם שפועל מלב העיר כפר סבא תחת השם "גלגלים של נתינה", במסגרתו מתקנים התלמידים ציוד רפואי תקול ותורמים אותו למי שזקוקים לכך.

קרדיט תמונות: עמותת אוהלי קידר

במסגרת המיזם ההתנדבותי הייחודי, לוקחים חלק בתיקון הציוד הרפואי השבור ילדים ובני נוער עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, ילדים ובני נוער ששוהים בפנימיות ובמסגרות חינוכיות, ותלמידות ותלמידי תיכונים שמתנדבים בעמותה במסגרת מחויבות אישית. הם מתקנים בין היתר כיסאות גלגלים, עמידונים, קולנועיות ועוד. לאחר מכן, נתרם הציוד ע"י חברי העמותה לאנשים עם מוגבלויות אשר זקוקים לו, ביניהם אנשים שידם אינה משגת לקנות ציוד רפואי באופן עצמאי. חלק מהציוד נתרם ברחבי העולם ובמדינות עולם שלישי, בהן לתושבים אין גישה לעזרים מעין אלה.

על 150 כיסאות הגלגלים שנשלחו אמש (יום ג) לגבול אוקראינה ע"י שגרירות ישראל, עמלו תלמידות ותלמידי תיכון כצנלסון, תיכון גלילי וחטיבת הביניים בר לב בכפר סבא.

קרדיט תמונות: עמותת אוהלי קידר
קרדיט תמונות: עמותת אוהלי קידר

ראש העיר רפי סער, שהגיע לעמותה כדי לברך את מתנדביה ומוביליה על הפרויקט המשמעותי: "מדובר ביוזמה מצילת חיים. תארו לכם את ההתרגשות אצל אדם שלא יכול היה להתנייד בכוחות עצמו ומקבל פתאום כיסא גלגלים, שבעזרתו הוא יכול לנוע ממקום למקום. התלמידים שלנו וחברי העמותה עושים עבודת קודש של ממש, מעניקים עצמאות לאנשים ואני גאה מאוד בנוער שלנו ובמתנדבים״.

אורן שעיבי, ממקימי עמותת "אוהלי קידר": "הפרויקט שלנו מאפשר לילדים ולבני הנוער מקור להעצמה ותחושת מסוגלות עצמית. כל זאת בנוסף לערך העצום של עזרה, נתינה לזולת ורכישת מיומנות טכנית שהם זוכים לה. זה מפתח כישורי התמודדות עם אתגרים ויכולת עבודה בצוות. במסגרת הסדנא נפגשים מדי שבוע כ- 180 בני נוער מישובים יהודים וערבים באזור ומתקנים מכשור ביחד. אני מודה לראש העיר רפי סער ולכל הנהלת העירייה, שמאפשרת לנו לקיים את הפעילות החשובה הזו, תוך שיתוף פעולה מלא. תודה גם למנהל הסדנא מר אוריאל חתוכה ולמנהל "גלגלים של נתינה" בטייבה, מר גאוד מסראווה שמאפשרים את שיתוף הפעולה משמשמעותי הזה".

המעוניינים לתרום למיזם מוזמנים לעשות כן בשתי דרכים: בהעברה בנקאית לחשבון 607495 בבנק מזרחי סניף 424, לעמותת אוהלי קידר; או בביט לטלפון 054-4828213 מירב שעיבי, עמותת אוהלי קידר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן