1,516 ילדות וילדים נרשמו לגני הילדים העירוניים ו-689 כבר נרשמו לכיתות א' ביום הרישום הראשון. הרישום יימשך עד לתאריך 12/2 בחצות, במערכת חדשנית וידידותית לכל אחת ואחד

נרשמים לשנת הלימודים שנת תשפ"ד: יום שני 23/1, נפתח הרישום לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ד.

מערכת הרישום העירונית. נציגי אגף החינוך ויחידת השירות. צילומים: עיריית כפר סבא

הרישום מתבצע באתר העירייה באמצעות מערכת מקוונת חכמה, פשוטה וידידותית לכל תושב ותושבת, שפותחה באמצעות אגף המחשוב ואשר מאפשרת לבצע את כל פעילות הרישום במקום אחד.
ביום הרישום הראשון נרשמו כבר 1,516 ילדות וילדים לגני הילדים העירוניים, ולכיתות א' נרשמו ביום הראשון 689 תלמידות ותלמידים, שייכנסו בשנה הבאה לראשונה בשערי בתי הספר היסודיים בעיר.
עוד טרם פתיחת הרישום, נערכה עיריית כפר סבא בצוותים מתוגברים – שעברו הכשרה מיוחדת, כדי לתת מענה מיטבי לכל הורה שפונה בנושא הרישום. זאת בנוסף לתגבור להרחבת שעות המענה הטלפוני ושעות קבלת הקהל, כאשר ניתן לפנות בנושאים שונים גם באמצעות טפסים דיגיטליים באתר העירייה.
יש לציין עוד, כי כחלק מתגבור ומיטוב השירות, הוכנסה גם מערכת ניתוב שיחות חדשה, שתנתב את השיחות בין נציגי אגף החינוך ממחלקות הקדם יסודי והיסודי ותאפשר אף פתיחת קריאות מקוונות לטיפול בפניות – כאשר כלל הנציגים עברו הכשרה מיוחדת על ידי יחידת השירות העירוני, במטרה לתת מענה מיטבי לכל פנייה, הן בנושא הרישום לבתי הספר היסודיים והן בנושא הרישום לגני הילדים.
יש לציין, כי כבר ביום הראשון התקבלו תגובות אוהדות ונרשמה שביעות רצון בקרב תושבות ותושבים שנכנסו לאתר הרישום כדי לרשום את ילדיהם, בין היתר: "אני רוצה לשבח את המערכת השנה. הרישום היה כל כך קל ומהיר", כתבה אחת האימהות שבעות הרצון. "מרגש. יעילות וזריזות במערכת אחת", אמרה אם אחרת. "שאפו לכל הצוות בעירייה", ואב אחר הוסיף: "אין על כפר סבא בייחודיות בחינוך. כל הכבוד לכל העושים במלאכה".
ראש העיר, רפי סער: "שביעות הרצון שנרשמה בקרב התושבים ושיעור הרישום הגבוה אינם יד המקרה. זו תוצאה של עבודה מערכתית מוקדמת והיערכות נכונה לקראת תקופת הרישום. כבר ביום הראשון נרשמו 32 אחוזים מהילדות והילדים לשנת הלימודים הבאה. מערכת הרישום החדשה מקלה מאוד על כל תהליך הרישום ומאפשרת גלישה פשוטה לכל הורה. זו תקופה מרגשת מאוד עבור ההורים. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה מאגף החינוך, אגף המיחשוב ויחידת השירות העירונית, על המקצועיות הרבה והשירות המצוין, ולברך את ילדות וילדי העיר לקראת כניסתם בשנה הבאה לגני הילדים ולכיתות א'".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן