2 בתי ספר בכפר סבא נבחרו לפרוייקט המעבדה של מכללת בית ברל

תיכון כצנלסון ובית ספר אוסישקין נבחרו לקחת חלק בפרויקט ״מעבדה״, של המכללה האקדמית בית ברל. בתי הספר הכפר סבאים, נבחרו יחד עם 11 בתי ספר נוספים ברחבי הארץ להשתתף בפרויקט המחקרי, מתוך עשרות מועמדויות

בתי הספר הנבחרים נחשבים כמי שניצבים בראש בתי הספר החדשניים פדגוגית בישראל, ובעלי בשורה למערכת החינוך. במסגרת התכנית המחקרית, נציגי המכללה האקדמית ילוו את בתי הספר במחקר ובתיעוד על התהליכים המתנהלים בו, כדי להפיץ את החדשנות והרעיונות, הכלים והמתודות לבתי ספר אחרים.

 

רפי סער, ראש העיר: "אני מברך את בתי הספר הנבחרים שלנו ואת אגף החינוך על הישג מרשים ביותר. בכפר סבא החינוך הוא בראש סדר העדיפויות ואני גאה לחזות בכל פעם מחדש בפירות ההשקעה הרבה שלנו בדור העתיד של העיר כפר סבא. הפרויקט החשוב הופך את בתי הספר שלנו למודל עבור יתר מוסדות החינוך בישראל מבחינה פדגוגית וחדשנית, ואני תקווה כי בזכותו גם תלמידים רבים אחרים ברחבי הארץ יוכלו ליהנות מהצלחותיהם".

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: "אני גאה במנהלי בתי הספר הנבחרים על ההישג המרשים, בזכות חשיבה חדשנית, יוזמה, יצירתיות מתמדת – זכיתם בהכרה כבתי ספר מהשורה הראשונה בישראל שיהוו מודל והשראה לרבים אחרים. מתוך עשרות בתי ספר שהגישו מועמדות בכל שלבי החינוך ומכל רחבי הארץ, ובסיומו של תהליך עומק שבחן את בתי הספר, כפר סבא לא זו בלבד שנכנסה לרשימה היוקרתית, כי אם שני בתי ספר שלנו ייקחו חלק בפרויקט החשוב, שצפוי להשפיע על עתיד מערכת החינוך הישראלית כולה".

בתי הספר הנבחרים יזכו לליווי תהליך המחקר בהובלת פרופ' יולי תמיר ויעקב הכט וחוקרים אקדמיים מהמכללה, שיעבדו יחד עם צוות בתי הספר. בנוסף, מנהלי 13 בתי הספר, שנבחרו לפרויקט מעבדה יהוו רשת הפועלת ב"היזון הדדי", יפגשו עם ראשי התכנית במתכונת "שולחנות עגולים", ואף יפעלו יחד בשיתוף מדינות שונות בעולם להפצת הרעיונות ולחשיפה הדדית בתחום החינוכי.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן