"3:40 אני מתעוררת בבהלה מצרור של יריות שמרעידות את הבית שלי"

זה לא נכתב באוקראינה או בג'נין אלא בכפר סבא, שגרת הירי והאלימות הפלילית בכפר סבא נמשכת, השבוע מקרה ירי נוסף לעבר בית מגורים בשכונה הירוקה, המשטרה לא מדווחת והתושבים מפחדים

פוסט שהעלתה תושבת השכונה הירוקה מתאר את הפחד והאימה שמלווים את תושבי השכונה לאחרונה. האלימות הפלילית בכפר סבא הגיעה לכל מקום, ירי על בית קפה באמצע היום, הצתות כלי רכב וחנויות, ירי לעבר בתים, איתור מטעני חבלה, והרשימה עוד ארוכה.

השבוע ארע מקרה ירי נוסף לעבר בית מגורים בשכונה הירוקה.

תושבת השכונה העלתה פוסט בו תארה את רגעי האימה "שעה 3:40 אני מתעוררת בבהלה מצרור של יריות מנשק אוטומטי שמרעידות את כל הבית שלי." "מסתבר שיינו חלק מכלי משחק של חבורת עבריינים שמנסה לעשות חיסול חשבונות עם  אחד השכנים שלי בשכונה"

"מסתבר שהיינו חלק מכלי המשחק של חבורת עבריינים שמנסה לעשות חיסול חשבונות עם אחד השכנים שלי בשכונה.
למען השלמת התמונה הכללית אציין כבר עכשיו שהשכן המדובר בכלל לא היה בבית. העבריינים כמובן לא ידעו את זה ומסתבר שגם הם גם לא ידעו בדיוק באיזה בית הוא גר, אז ״ריססו״ בנשק אוטומטי את הבית שלי ועוד בית של השכן שלידי. היריות כוונו לחדר השינה ופגעו ס״מ אחד מתחת לזכוכית החלון שלי (!!). אני אפילו לא רוצה לחשוב מה היה קורה עם הירי היה ס״מ אחד גבוה יותר וחודר דרך זכוכית החלון ישירות לחדר השינה שלי…"
"אלא שגם פה, כמו בכל הארץ בתקופה האחרונה- לית דין ולית דיין. הפשע משתולל, גניבות רכבים על בסיס יומי, פריצות לבתים, האזרחים מרגישים חוסר ביטחון ברחובות ועכשיו גם מרגישים מפוחדים במקום שאמור להיות הכי מוגן עבורם- בבית שלהם"
 
הסכסוך הפלילי ששוטף את כפר סבא, לא עוצר. משטרת ישראל נמנעת מלדווח על המקרים אלא במקרים בהם היא מצליחה או  שאירוע הפלילי זוכה לתהודה כמו במקרי הירי וההצתות ברחוב ויצמן.
שרשרת האירועים הפליליים חמורה אף יותר בהתחשב בעובדה ששמות המעורבים ידועים למשטרה אך זה כנראה לא מספיק למניעה ובטחון התושבים ממשיך להתדרדר.
מעיריית כפר סבא נמסר "הנושא נמצא בחקירת משטרה"
חברת המועצה הדר לביא מסרה " אי אפשר להתעלם מהפגיעה בביטחון האישי של תושבי העיר ואי אפשר להסיר ממנה אחריות. על הנהגת העיר לערוך חיתוכי מצב יומיים עם כוחות הבטחון, לדרוש בנחישות מהשר לביטחון פנים משאבים נוספים לעיר, לכנס את ועדת משק לשעת חירום וכמובן להסביר לתושבים אילו מאמצים נעשים להגנתם. לצערנו הרב, ניכר שראש העיר לא תופס שזה תפקידו."
תגובת משטרת ישראל תפורסם כשתתקבל
 
 
  

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן