נדחתה ההחלטה על פתיחת בית ספר מונטסטרי נוסף

נדחתה  הצעת החלטה שהגישה חברת המועצה, ד"ר אסנת ספורטה, להקים בית ספר מונטסורי נוסף בעיר. הוחלט להעביר את הנושא לדיון בוועדת החינוך.

ד"ר ספורטה והורים שבאו לתמוך בפתיחת בית הספר, ההחלטה הועברה לדיון בוועדת החינוך

אחרי דיון סוער במועצת העיר כפר סבא, הועבר הנושא לדיון בוועדת החינוך. במהלך החודשים האחרונים מנהלת קבוצה של עשרות הורים, בהנהגתה של טל מאור זינגרמן מאבק בניסיון להקים בית ספר מונטיסורי נוסף בכפר סבא כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה, בישיבת מועצת הציגה נציגת ההורים טל מאור זינגרמן  סקר, לפיו הביקוש בקרב מסיימי גן חובה לבית ספר מונטיסורי עומד כיום על 169 ילדים וילדות, פי 7 ממספר התלמידים שמסלול מונטיסורי הפועל בשטח בית הספר הדמוקרטי מסוגל לקלוט.

עוד טענה מאור זינגרמן במהלך הדיון כי על פי ממצאי הסקר, במהלך שלוש השנים הקרובות, הביקוש לבית הספר המונטיסורי יעלה ל-508 תלמידות ותלמידים, הרבה מעל ליכולת הקיבולת של בית הספר הנוכחי.

מנגד טענה יו"ר הנהגת ההורים אתי באום כי העלות לכיתה בבית ספר מונטסורי כפולה מעלות כיתה רגילה, והקצאת משאבים לבית הספר תפגע בשאר תלמידי העיר.  בוים "המשאבים של העיר צריכים להיות מחולקים לכל התלמידים בעיר"

יו"ר הנהגת ההורים אתי בוים "הקצאת המשאבים צריכה להיות מחולקת על כל תלמידי כפר סבא

הצעתה של ספורטה נדחתה וברוב קולות חברי המועצה הועבר הדיון לועדת החינוך. ד"ר ספורטה מתחה ביקורת על ראש העירייה רפי סער ואמרה כי ניצל את מעמדו לבלום הצעת החלטה שנועדה להטיב עם החינוך בעיר, "סער חוטא שלא בפעם הראשונה לתפקידו ומעדיף פוליטיקה קטנה על פני שיקולים מקצועיים. כך או כך, בין אם בקדנציה הזו ובין אם בזו הקרובה, אעשה הכול כדי שפוליטיקה קטנה לא תנהל יותר את כפר סבא. אמשיך לפעול במלוא הכוח כדי לחזק את מערכת החינוך על ידי הקמת בתי ספר מגוונים ואיכותיים שיתנו מענה לצרכים החינוכיים והאקדמיים השונים בכפר סבא"

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן