אין לימודים? בואו נחגוג. פוזרה מסיבת טבע בהשתתפות 1000 בני נוער

מחיר השביתה שנכפתה על בני הנוער התגלה הלילה כאשר משטרת כפר סבא פיזרה מסיבת טבע בהשתתפות כ1000 בני נוער רובם היו תחת השפעת אלכוהול

אין לימודים? בואו נחגוג פוזרה מסיבת טבע בהשתתפות 1000 בני נוער
אין לימודים? בואו נחגוג פוזרה מסיבת טבע בהשתתפות 1000 בני נוער

הכאוס במערכת החינוך נתן את אותותיו, ההודעה הלילית של ארגון המורים על סיום השביתה לא מנעה מ1000 בני נוער להגיע לשדה סמוך כפר סבא ולערוך מסיבת טבע. הנהגת התלמידים הארצית הכריזה כי תלמידי התיכון ימשיכו את השביתה עד לסיום העיצומים.

הנהגת ההורים הארצית ובמועצת התלמידים והנוער הארצית מתחו ביקורת חריפה על התנהלות ארגון המורים, שהודיע על השהיית השביתה רק לקראת חצות. בשני הארגונים זעמו גם על החזרה למתכונת העיצומים, קראו לתלמידים שלא להגיע ללימודים הבוקר ולהורים שלא לשלוח את ילדיהם. "לא ניתן לעשות צחוק מתלמידי ישראל ולהודיע ב 23:30 בלילה שמחר יום לימודים רגיל בתיכון, כשהעיצומים ממשיכים"

המשטרה הודיעה כי: "שוטרי מחוז מרכז הגיעו למקום לפנות בוקר ופזרו את מסיבת הטבע  במהלכה הפשיטה נתפסה כמות גדולה של אלכוהול שוטרי תחנת כפר סבא ביצעו הבוקר פעילות יזומה בשטחים הפתוחים בגזרת התחנה וזאת כחלק מההערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים בתיכונים.

במהלך הפעילות הגיעו השוטרים למסיבת טבע המונית שהתקיימה ללא אישורים בשטח פתוח במערב העיר אשר הכילה כ- 1000 בני נוער, כאשר חלקם היו בגילופין.
שוטרי תחנת כפר סבא פיזרו כאמור את המסיבה, שפכו את תכולת בקבוקי האלכוהול הרבים שנותרו במקום וזימנו לחקירה את מארגני האירוע."

חברת מועצת העיר רעננה ענבר סמובסקי מסרה: " אנחנו מדברים על שגרה ולחזור לבית הספר כעל בייביסיטר. ילדים מתגייסים לצה״ל ללא תעודת בגרות. עם ציונים נרשמים לאוניברסיטאות. לפי צווי בית משפט מגלים את ציוני המגן חצי שנה אחרי הבגרות. אין פעילויות חברתיות אין טיולים ואין תרבות. יש לזה מחירים כבדים. המהות של בית הספר היא לא ללכת לכיתה ולשבת סתם אלא לבנות עתיד. חייבים לסיים את השביתה לטובת כולם.

יו"ר הנהגת ההורים בכפר סבא ערן ורנר: " הבוקר התחדשו הלימודים בתיכונים בעיר. מאחלים (באיחור) לכל תלמידי התיכונים שנת לימודים מוצלחת. נמשיך לעקוב אחר העיצומים של ארגון המורים ולפעול כדי להביא לסיומם המהיר."

הרשויות המקומיות גיבשו תכניות חירום להעסקת בני הנוער במידה ותמשך השביתה, לא ברור עדיין את רמת ההענות של התלמידים להמשיך את ההשבתה עד לסיום העיצומים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן