העבודה לא משחררת (את התוצאות)

מה מסתתר בתוצאות הסקרים אותם ערכה מפלגת העבודה? מועמדים בכפר סבא, רעננה, הרצליה והוד השרון ממתינים להכרעת המפלגה על מימון הבחירות

מפלגת העבודה, האידאולוגיה מתה המימון לא

עונת הבחירות המקומיות 2023 היא עונה של בציר מאוחר, מפלגת העבודה שעמדה בבחירות הקודמות מאחורי רפי סער בכפר סבא, איתן גינזבורג ברעננה, משה חנוכה בהוד השרון לא פרסמה עדיין האם תתמוך כלכלית ובמי. ההחלטה תהווה שיקול חשוב בהחלטה של מועמדים האם להתמודד והאם יסתפקו בהתמודדות למועצת העיר או גם לראשות העיר, הוועדה המוניציפלית משתהה והשמועות רצות.

ההכרעה תלויה בהחלטת הוועדה המוניציפלית של המפלגה המבוססת על סקרים שתוצאותיהם לא נחשפו אבל השמועות אודותיו מסעירות את המערכת הפוליטית בערים השונות ומשאירות את המועמדים עם הלשון בחוץ בצפייה להכרעה, מועד הבחירות מתקרב וההערכות עדיין לא החלה.

בכפר סבא מומן בבחירות האחרונות רפי סער  שזכה בראשות העיר ומצפה להמשך התמיכה, ההערכה היא כי המפלגה שוקלת את המשך התמיכה בו בהתאם לתוצאות הסקר והחלטת הוועדה המוניציפאלית.

 

רפי סער האם תמשיך התמיכה של המפלגה?" צילום: אלון גרגו

בהוד השרון ההערכה היא כי חבר המועצה עו"ד משה חנוכה שנתמך על ידי המפלגה בבחירות הקודמות הוא המועמד המוביל לתמיכת המפלגה, האם יסתפר במועצת העיר או שיתמודד גם על הראשות?

ברעננה תמכה המפלגה בבחירות הקודמות באיתן גינזבורג לראשות העיר, מי שמצפה להודעת התמיכה והמימון היא חברת המועצה ענבר הוכברג.

בהרצליה שם לא הכריז אף מועמד רשמית על התמודדותו ההערכה כי המפלגה שוקלת לתמוך במנכ"ל העירייה לשעבר  יהודה בן עזרא.

משה חנוכה
יהודה בן עזרא
ענבר הוכברג

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן