בית הגלגלים התארח בכפר

עיריית כפר סבא אירחה את חברי עמותת "בית הגלגלים" ליום גיבוש מהנה.

הפעילות, ביוזמת העירייה כללה בין היתר משחקים חברתיים, פעילויות עם ארט קיימא ועמותת שכולו טוב, ארוחות בוקר וצהריים מפנקות, מפגש עם סגן ומ"מ ראש העיר, דני הרוש, והרכב "שווים" מהקונסרבטוריון לצד הופעה מרגשת של עידן קורקוש מוזיקאי וחבר העמותה לצד הזמר איתמר ואקנין. הפעילות בשיתוף נציבות שירות מדינה, אגף קהילה וחברה, האגף לשירותים חברתיים-קהילתיים, החברה לתרבות הפנאי, ומנהלת הפארק העירוני.

רפי סער, ראש העיר: "לכבוד הוא לנו לארח בכפר סבא את עמותת בית הגלגלים, שעושה מלאכת קודש למען אנשים עם מוגבלויות – רבים מהם תושבי העיר. כפר סבא מציינת כעת את חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות. השנה בחרנו לציין את חודש המודעות תחת הכותרת 'כפר סבא שווה', כפר סבא פועלת לאורך כל השנה על מנת להעצים את תושבינו עם מוגבלויות. זו דרך החיים בה בחרנו בעיר שלנו, תוך קבלה של כל אדם באשר הוא ושילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה שלנו".

סגן ראש העיר, דני הרוש ומחזיק תיק הרווחה: "אני מבקש להודות לכל העוסקים במלאכה על פעילויות מעשירות ומהנות. מרכז היום של עמותת בית הגלגלים 'גלגל התנופה' היא מסגרת חברתית שיקומית לצעירים עם מגבלה פיזית שנהנים ממסגרת יציבה ומעשירה. חודש המודעות השנה בכפר סבא הוא בסימן 'כולנו שונים כשווים' וזו אינה רק סיסמה. אנו מחבקים אתכם ותמיד פה בשבילכם".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן