?Double or nothing גמר גביע המדינה בכדורעף שני גביעים או כלום הערב נדע

גביע על הפרק: מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא מקווה לחגוג דאבל בגברים ובנשים

שתי הקבוצות יתייצבו הערב בחדרה לשני גמרי גביע מרתקים. הגברים מול מכבי תל אביב והנשים מול מכבי חיפה. מאמן הנשים, אלעד שפגט: "מקווה שנחגוג בסיום". מאמן הגברים, שגיא ברעם: "הזדמנות שכזו לא מקבלים בכל יום". עד 500 אוהדים יורשו להיכנס לאולם

צילום: יוסי לזרוף
הפועל כפר סבא בדרך לדאבל? צילום: יוסי לזרוף

יום חג למועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא, כאשר קבוצות הגברים והנשים של המועדון ישחקו הערב (חמישי) במעמד גמר גביע המדינה. ההצגה הכפולה באולם אנרבוקס בחדרה מרגשת אפילו יותר בנקודת הזמן הנוכחית, כאשר כזכור עם פרוץ משבר הקורונה לפני כשנה, הוחלט על ביטול עונת הכדורעף. בעקבות הסרת ההגבלות והאישור לכניסת קהל באולמות ספורט, תותר כניסה של עד 500 אוהדים לכל אחד מהמשחקים. 

צילום: יוסי לזרוף
צילום: יוסי לזרוף

המנה הראשונה (18:00) תפגיש בגמר הנשים את כפר סבא עם מכבי חיפה. בשורות כפר סבא, שגברה 2:3 על חדרה בחצי הגמר, בולטות הקפטנית הוותיקה גלית דבש והקבלנית אניה ויליקי, כשלצדן המתאזרחת מברזיל מרסלה קוריאה-יואל, שנישאה למאמן הכושר של הקבוצה, לנה שיינין שהגיעה בעונה שעברה מאשדוד והזרות מאמי דיוף מסנגל וניקול דל ריו מברזיל. בגזרה הצעירה יותר נמצאות שחקנית הבית טלי הקס ו-ולריה גמנוביץ', שהגיע מאקדמיית וינגייט. 

צילום: יוסי לזרוף
אלעד שפגט מאמן הנשים. צילום: יוסי לזרוף

עבור המאמן אלעד שפגט זו השנה הראשונה בבוגרות, לאחר 20 שנה במועדון בו גדל מגיל 13. "יש לנו שחקניות מנוסות וצעירות מוכשרות שעבדו קשה כל העונה. כיוונו לרגע הזה והן בהחלט מוכנות", אומר שפגט. "יש התרגשות גדולה מבחינתי להגיע למעמד הגמר עם המועדון שגדלתי בו. במשחק עצמו אשים את ההתרגשות בצד בתקווה להתרגש שוב בסיום.  

על העובדה ש-500 אוהדים יזכו לצפות בהתמודדות הוסיף המאמן: "תמיד כיף שיש קהל, גם עבורו וגם עבור השחקניות. אני מקווה שכולם ייהנו ממשחק כדורעף טוב ונחגוג יחד עם האוהדים שלנו בסיום". יש לציין כי המפגש הכל-ירוק יהווה את יריית הפתיחה לרצף משחקים בין השתיים, שייפגשו שוב כבר בשני הבא בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף (הטוב מ-3 משחקים).

ביניים: צהוב או ירוק?

במנה העיקרית (20:30) תפגוש קבוצת הגברים את מכבי תל אביב לדו קרב קשוח. יחסי הכוחות שקולים לאחר שבליגה שמרה כל קבוצה על הבית וגברה על יריבתה 1:3. נכון לעכשיו, הצהובים בראש הטבלה ואילו הירוקים במקום השני. בכפר סבא, שלא התקשתה בחצי הגמר מול מ.ס עילבון והביסה אותה 0:3, ישנם לא פחות מחמישה שחקני הנבחרת הלאומית: תמיר הרשקו, סלבה בצ'קלה, איליה גולדרין, וסילי פוילוב ויואב ססלר. לצדם בולטים הקפטן סבסטיאן (סבה) דבש, בעלה של גלית, והזרים שוהיי נוסה מיפן וראדק גיל מפולין. 

צילום: יוסי לזרוף
צילום: יוסי לזרוף

"זה משחק אחד על תואר והזדמנות שלא מקבלים בכל יום", אומר המאמן שגיא ברעם לקראת ההתמודדות. "קשה לי להעריך איך אנחנו מגיעים, כי יצאנו לפגרת הנבחרת בכושר מדהים, חזרנו במצב קשה ובהמשך התאזנו. אנחנו עדיין מחפשים את הזרימה במשחק שלנו ומקווים שזה יתפוצץ בגמר. שתי הקבוצות מאוד מאוזנות ולכל אחת יתרונות באלמנטים אחרים. לא יהיה קל – לא לנו ולא להם, ומי שתגיע עם קשיחות מנטלית גדולה יותר, תנצח".   

צילום: יוסי לזרוף
שגיא ברעם מאמן הגברים. צילום: יוסי לזרוף

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן