הדר לביא השיקה את מטה הבחירות

בהשתתפות מאות תומכים ופעילים, השיקה הדר לביא את מטה הבחירות ברחוב ויצמן לביא: "אני מזמינה את התושבים לפגוש אותי במטה ובשטח, לשמוע ולהשמיע כדי שנגשים את הפוטנציאל האדיר של העיר האהובה שלנו"

הדר לביא, המועמדת לראשות עיריית כפר סבא השיקה את מטה הבחירות שלה ברחוב ויצמן בעיר, מול "מרכז אהרוני", בהשתתפות מאות תומכים ופעילים. השקת המטה מסמן עליית הילוך נוספת לקראת הבחירות המקומיות המתקרבות. "אני נרגשת להשיק את הבית שלנו לשלושת החודשים הקרובים ומעריכה את התמיכה הרבה שאני מקבלת מכם, התושבים״, ציינה לביא באירוע והוסיפה כי ״כשאני מסתובבת ברחובות העיר ובמיוחד כאן כשאני רואה את כולנו יחד – אני רואה אנשים טובים, שאכפת להם, שצועדים איתי במסע הזה כדי להפוך את העיר שלנו למקום טוב יותר״.

״ניכר שתושבי כפר סבא מחפשים שינוי. בשנים האחרונות נדמה שעלינו על מסלול לא נכון, כזה שמוביל את העיר למאבקים פנימיים וחיצוניים, תוקע אותנו הרחק מאחור ומייצר חוסר אמון עמוק במערכת העירונית. תכנון חסר אחריות של 30,000 יחידות דיור, ירידה בבטחון האישי, המשך הפקקים ומחדלים תחבורתיים מביכים. רק עשייה מייצרת שינוי. לא שכפול של הקיים. בואו נוביל את העיר שלנו בערכים המתאימים לה ונכונים לקדם אותה: הקשבה, שיתוף ויעילות.
אני מזמינה את כל תושבי כפר סבא לעבור כאן ולהכנס למטה, בין אם זה כדי לעבוד ולעזור לנו במסע או בין אם זה כדי לשמוע ולהשמיע – הנצחון והשינוי בדרך. נצחון שישמור על כפר סבא שלנו ליברלית וכפרית, ויציל אותנו מהאיומים שעומדים מנגד".

הדר לביא צילום רמי זרנגר

מה הכי חשוב לך לקדם בעיר?
נדמה שבשנים האחרונות עלינו על מסלול לא נכון. כזה שמוביל את העיר למאבקים פנימיים וחיצוניים ותוקע אותנו הרחק מאחור לעומת ערים שכנות. ההחלטה של ראש העיר הנוכחי לקדם 37,000 יחידות דיור חדשות, מה שיביא ליותר מהכפלת האוכלוסיה בכפר סבא – לא מתאימה לאופי העיר, ובעיקר מנוגדת לכל הגיון בריא עם העומס הקיים על התשתיות כבר היום. ובכלל, זה מדאיג אותי מאוד שראש עיר שלא הצליח במשך 5 שנים לתכנן נתיב תחבורה ציבורית על רחוב אחד – יתכנן הכפלה של כמו התושבים והרכבים בעיר תוך שנים ספורות. אני הצגתי תכנית אחראית ומאוזנת בתחום התכנון שתצעיד את כפר סבא קדימה עם תשתיות ראויות ותשמור על הצביון המיוחד של העיר. גם על האופי של כפר סבא כעיר ליברלית חייבים לשמור, ולצערי ראש העיר מוכיח פעם אחר פעם שהוא פשוט לא מחויב לערכים דמוקרטיים וליברליים. לא לשקיפות, לא לחופש ביטוי, ולא לדאגה לקהילות שזקוקות להגנה.

מהי הבעייה הכי בוערת לדעתך בעיר?

נושא הבטחון האישי והפקקים גם חייבים לעבור שינוי דרסטי. אזור השרון בכלל וכפר סבא בפרט עם עליה דרמטית בפשיעה ובפריצות. יש הרבה דברים שניתן לעשות בתיאום בין הרשויות ובכלים נוספים לכוחות הביטחון. יש פה כישלון אדיר של בן גביר, שר המשטרה, שהבטיח ביטחון אישי בנגב ובגליל, ובנתיים איבד את השליטה על מה שקורה גם בשרון. גם בתחבורה – הלכנו רק אחורה. חייבים תחבורה ציבורית מצוינת, חייבים לחבר את כפר סבא למדינה, וחייבים להחזיר את תכנית המטרו לשולחן.

פעלת גם בתחום החינוך, מתכוונת לטפל בבעיית ההתעללות בגני הילדים?
ודאי, יש הרבה מה לעשות. לקראת פתיחת שנת הלימודים אחשוף את תוכניותיי כדי ששנת הלימודים הבאה תיפתח אחרת תחת הנהגתי. כולם היום מבינים שהגיל הרך הוא הגיל החשוב ביותר. כל השקעה בו מחזירה את עצמה שבעתיים, וכך בדיוק אפעל. לכל ילד וילדה בכפר סבא בגיל הרך מגיעה מסגרת איכותית, בטוחה ומפוקחת.

כמה מנדטים את מעריכה שהרשימה תקבל?

אני אסיים את הבחירות האלה כראשת העיר הראשונה של כפר סבא ועם הסיעה הגדולה ביותר במועצה. מאות התומכים שהגיעו אמש ממחישים את הכמיהה שיש פה להחלפת שלטון שמשאיר אותנו מאחור ומאיים על האופי של כפר סבא כעיר ליברלית עם אופי אורבני ייחודי.

מי הם חברי הסיעה שלך?

יעל סער ופנחס כהנא, שהם חברי הסיעה הקיימת. שליחי ציבור מדהימים וערכיים. אציג בקרוב רשימה איכותית ומרשימה שתצעיד את כפר סבא קדימה.


אני מזמינה את התושבים לפגוש אותי במטה ברחוב ויצמן 76 ובשטח, לשמוע ולהשמיע כדי שניקח את כפר סבא ללב ונגשים את הפוטנציאל האדיר של העיר האהובה שלנו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן