הנהגת הורים חדשה בכפר סבא

אתי בוים וסער ורדי נבחרו ליו"ר משותף של הנהגת ההורים העירונית של כפר סבא

הנהגת ההורים העירונית של כפר סבא בחרה הערב (ה', 16.12) את אתי בוים וסער ורדי כיושבי ראש הנהגה משותפים.

אתי וסער יחליפו את יובל קדוש, שכיהן כיו"ר ההנהגה בשנתיים וחצי האחרונות והודיע על כוונתו לסיים את התפקיד ולא להתמודד לקדנציה נוספת.

אתי בוים, 55, היא חברה בהנהגת ההורים מזה כ-18 שנה. היא אמא לשלושה ילדים, פעילה חברתית מוכרת בכפר סבא ויו"ר הנהגת ההורים של תיכון כצנלסון. בעבר שימשה כיושבת ראש הנהגות ההורים בבתי הספר סורקיס, שרת ואלון. בעבודתה היא בעלת עסק פרטי של מיזוג אוויר ודודי שמש.

סער ורדי, 41, הוא איש תקשורת בעל ניסיון רב בתפקידי עיתונות ודוברות ובעבודה מול מערכות ציבוריות גדולות. הוא אבא לשלוש בנות ומשמש מזה שנה שנייה כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר היסודי אופירה נבון. מאז 2019 הוא משמש דובר מחוז דן-פ"ת בכללית. בימים אלה רואה אור ספרו הראשון, "פתאום נועם", בהוצאת כנרת זמורה.

יובל קדוש אמר הערב: "תפקיד יו"ר ההנהגה המושתת על התנדבות, הינו תפקיד תובעני וקשה, ודומה שבכפר סבא הוא קשה במיוחד. בתום שנתיים וחצי של עבודה אינטנסיבית אני גאה לראות את ההישגים הרבים שהושגו למרות משבר הקורונה המתמשך, שאילץ את כולנו להתמודד עם מציאות קשה ושונה מעבר לכל דמיון.

"לאור האתגרים הרבים, הצעתי לשני המתמודדים לתפקיד לאחד כוחות למען ילדות וילדי העיר. דווקא בימים אלה, כאשר החברה הישראלית שסועה וכואבת, זה הזמן שלנו ההורים להיות 'המבוגרים האחראים' למען חברה וקהילה טובה ומאוחדת יותר. חשוב עד מאוד שיישמרו ויישמעו הקולות הטובים של הרוב האכפתי, העושה, היוזם והמקדם את כפר סבא היקרה לנו. כולי תקווה שרוח העשייה, המעורבות והתרומה רק תלך ותתחזק.

"אני מאחל לאתי וסער הצלחה רבה בתפקידם. ההצלחה שלהם היא הצלחה של כולנו ואמשיך לתת ולתרום את חלקי למען המטרה".

במהלך הישיבה הודה יובל קדוש בהתרגשות רבה לצוותי החינוך בעיר, שלדבריו מהווים את העוגן של מערכת החינוך, וכן הודה לכל חברות וחברי הנהגות ההורים על התרומה והאמון לאורך תקופת כהונתו.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן