לא בא לה בטוב

נטע פרדו שבילתה בבר – בא BEבהוד השרון נדהמה לגלות תמונה של אישה ערומה למחצה. בעקבות בקשתה – התמונה הוסרה על ידי הבעלים ונזרקה לפח

כיום בעידן הme too- נשים מגלות אפס סובלנות כלפי החפצתן והצגתן בצורה זולה ובוטה. פרדו שבילתה בבר השכונתי באBE בעיר הוד השרון, מספרת שברגע שפנתה לבעלים בנוגע לתמונה המטרידה הוא הסיר אותה.

"אני וחברות יצאנו לחגוג יומולדת לחברה. הגענו ל-באBE בר מקסים שכונתי ואינטימי. כשהתיישבנו ראיתי מולי על הקיר תמונה שעוררה בי כעס. בתמונה הייתה בחורה חצי ערומה, עם הגב חשוף, תחתוניה מופשלים עד לאמצע הישבן שעליו התנוסס הלוגו של הבר ומבטה עצוב (מיותר לומר שהסיטואציה שעלתה בעיני רוחי הייתה אונס)" אומרת פרדו.

"הבטתי בתמונה ולא יכולתי להבין למה ומה זה קשור. הסתכלתי על המיתוג של הבר, לא היה שום דבר שקשור לזה ולא, זו לא הייתה תערוכת אמנים שתלויה על הקיר. שיתפתי את החברות שלי ואמרתי להן שאני לא יכולה לראות את זה. הבירה לא הצליחה לרדת לי בגרון. למתג את הישבן של הבחורה עם הלוגו – יש את זה ביותר החפצה? פניתי למלצרית וביקשתי לשוחח עם הבעלים.

לשמחתי דרור ג'ניאו הבעלים הגיע אלי. הסברתי לו שיש לי בעיה עם התמונה הזו. דרור הבין את הסיטואציה וענה לי מיד: 'אני בעלים חדש של המקום וקיבלתי את המקום כמו שהוא. בפעם הבאה שתגיעי, התמונה כבר לא תהיה פה. אמרתי לו תודה והוא הלך. לחברות שלי אמרתי שאני לא יודעת אם הוא יוריד את התמונה, אבל לפחות הבעתי את התחושה שלי. כעבור 5 דקות – בהן כנראה דרור הביט שוב בתמונה דרך העיניים שלי, הוא ניגש אליי בשנית, ביקש ממני להוריד את התמונה ואמר לי שאני מוזמנת לקחת את התמונה ולזרוק אותה לפח כי חשוב לו שהלקוחות שלו ירגישו במקום שלו בנוח".

פרדו שהתרגשה מהמחווה ומהרגישות של דרור, החליטה להעלות בפייסבוק פוסט מפרגן ולספר על המקרה: "המעשה שלו פשוט ריגש אותי. דרור גילה רגישות ותבונה גם כבעל עסק שהלקוחות שלו חשובים לו, אבל גם כאדם. ומגיע לו שאפו ענק. אני לא יודעת אם רבים היו נוהגים כמוהו".

דרור ג'ניאו: "אותה אישה שבלתה אצלי נגשה אליי והעירה את תשומת ליבי לתמונה. קבלתי את הבר כמו שהוא. כשהיא פנתה אליי הבנתי את טענתה. פתחתי את המקום כדי שאנשים יעבירו את זמנם בנעימים. אני דואג להביא לכאן אמנים וזמרים מהשורה הראשונה וחשוב לי שמי שמגיע לכאן ייהנה וירגיש בבית. מדובר בבר איכותי ואינטימי".

כיצד הגבת כשראיתי את הפוסט המפרגן שהיא כתבה עליך ועל המקום?

"לא הורדתי את התמונה לשם כך אבל זה בהחלט היה מרגש".

רוצים לדעת מי הולך להגיע לבאBE בקרוב? כנסו לסרטון

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן