נלחמים ביוקר הלוקר

אלפי תלמידים יחלו את שנת הלימודים בתאריך ה-1.9.2023 בעיר כפר סבא עם לוקר אישי. החברה הכלכלית: "גם השנה תלמידי בתי הספר ייהנו מהמחיר הזול במדינה עבור שכירת הלוקרים

זוהי השנה השישית בה מפעילה עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית ובשיתוף אגף החינוך והנהגת ההורים, את פרויקט 'שרלוק' – השכרת לוקרים בבתי הספר. מדובר ביותר מ -4,500 לוקרים, הממוקמים ב-14 בתי ספר שונים בעיר כפר סבא.

אחת ממטרות הפרויקט היא הוזלה משמעותית בתשלום השנתי להורי העיר ומערך שירות וזמינות אישי לתלמידים ולתלמידות. למרות עליית המחירים – הוחלט להמשיך ולגבות רק 80 שקל עבור לוקר לתלמיד, מחיר שעל פי בדיקות מקיפות שנעשו, הוא הזול ביותר הקיים היום בשוק.

"אנחנו מודעים להוצאות הכלכליות של ההורים בכל תחילת שנה לכן – גם השנה ייהנו ההורים ממחיר מוזל", אומרים בחברה.

שגיא חן מנכ"ל החברה הכלכלית כפר סבא

שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית: "אנו שמחים להמשיך בעשייה המבורכת של השכרת הלוקרים לתלמידי בתי הספר בעיר. מדובר ביוזמה אשר נעשתה בשיתוף עם עיריית כפר סבא, האגף לחינוך והנהגת ההורים. בהתאם למדיניות ראש העיר ועל מנת להקל על ההורים שנמצאים בפתחה של שנה חדשה, המביאה עמה הוצאות כלכליות רבות לכן, הוחלט לשמר את דמי השכירות המוזלים עבור הלוקרים, לשנת הלימודים הקרבה. בהזדמנות זו אנו מאחלים לכל תלמידות ותלמידי כפר סבא, שנת לימודים מוצלחת ופורייה".

מאגף החינוך ומהנהגת ההורים העירונית נמסר:" פרויקט הלוקרים העירוני הוזיל ביותר מחצי את התשלום שהיה נגבה עבור שירות זה, אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם החברה הכלכלית ונמשיך לפעול יחד לרווחת התלמידים."

בימים אלו האתר לבחירת הלוקרים פתוח להרשמה לרשות הציבור-

https://www.lockerim.co.il/kfarsaba


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן