השמועות על מותה של מרצ היו מוקדמות

מרצ מכריזה בחוצות כפר סבא אנחנו כאן, בחירות חדשות טקטיקה ישנה

קמפיין חדש טקטיקה ישנה (הגרפיקאי שכח את פינדרוס?) צילום באדיבות בלה מסיקה


ההימורים במערכת הפוליטית המקומית היו על כך שסיעת מרצ תחדל מלהתקיים, ההעלמות של המפלגה הארצית והעדר התמיכה הכלכלית יחד עם הזיגזוג של הרשימה במועצת העיר בין תמיכה להתנגדות בהסכם הגג, בין השארות בקואליציה להרהורי פרישה, העלו את ההערכה כי מרצ תתקשה להתמודד עצמאית. הקמפיין האגרסיבי שהחל אתמול מראה שכנראה ההספדים היו מוקדמים.

אתמול הציפה מרצ את העיתונות הארצית בהודעה כי  "סיעת מרצ כפר סבא הגישה הבוקר הצעת החלטה הקובעת כי כל מוסדות העירייה ועובדיה אינם רשאים להיפגש עם חבר הכנסת פינדרוס מכיוון שעל פיהם הוא: ״ התבטא באופן מסית ומזעזע כלפי הקהילה הגאה. הדברים שאמר חמורים ומעודדים פגיעה פיזית באנשי הקהילה כאשר הם באים מאדם שמכהן כמנהיג ציבור."

פינדרוס לא תכנן ביקור בעיר ואין שום משמעות מעשית לדרישה כזו חוץ מלעורר רעש תקשורתי.

במקביל התמלאו שלטי החוצות של העיר בשלט עליו מופיעים שר השיכון גולדקנופף, אריה דרעי ואבי מעוז, (כנראה שהגרפיקאי לא היה מתואם עם ההודעה לעיתונות) תחת הכותרת "אין כניסה לכפר סבא".

גם במערכות הבחירות הקודמות נהגו מרצ בטקטיקה דומה של הפחדה שהצליחה להם, האם גם הפעם תעבוד השיטה? הקמפיין וההודעות לעיתונות, לא יצאו מהסיעה המקומית ונראות כחלק מקמפיין ארצי של מרצ לקראת הבחירות המקומיות.


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן