המהלך המנצח בתחום הנדל״ן המסחרי של קב׳ 1:1 מוטי יברבאום ושות׳

קבוצת 1:1 כובשת את עולם הנדלן המסחרי ומביאה איתה שיטת שיווק מוכחת וייחודית המעניקה פיתרון אחד מלא, לגיוס שוכרים איכותיים בדגש על תמהיל יצרתי ותשואות גבוהות ליזמים אותם היא מלווה לאורך כל הדרך

כבר שני עשורים שהקבוצה מובילה בעולם המיזוגים והרכישות ובפיתוח עסקי לרשתות ומותגים מובילים בדגש על צמיחה מוגברת ע״י גיוס זכיינים ואיתור נכסים בפריים לוקיישן עבורם.
בשנים האחרונות קב׳ 1:1 זיהתה קושי רב אצל יזמים וחברות נדלן מובילות בשיווק נכון של מתחמים אשר בבעלותם. קב׳ 1:1 מתמחה בתכנון, אסטרטגיה, תמהיל, שיווק ואיכלוס מלא של המתחמים עוד בשלב התיכנון הראשוני וטרם קבלת ההיתר .
הקבוצה מנהלת היום עשרות אלפי מ״ר ברחבי הארץ ונותנת שירות ופיתרון מקיף ליזמים וחברות רבות.

את חברת "אחד:אחד" הקים יברבאום לפני כעשור עם שני אנשי העסקים – חיים חלפון ואביב ציונית – שחולקים איתו את אותו חזון: לחבר בין אנשים לעסקים ולנדל״ןֶ איכותי. "חברנו יחד לפני כעשור כדי לשלב את המומחיות והתשוקה ובעיקר להציע מגוון שירותי בוטיק מקיפים וייחודים", אומר יברבאום ומציג בפנינו את צוות המשרד שמתמחה ברכישות ומיזוגים של חברות ועסקים בכל התחומים, פיתוח של עסקים, זכיינות לרשתות מובילות, פיתוח של רשתות מצד הזכיין ומצד הרשת המזכה וחיבורי נדל"ן מסחרי וייצוג מתחמים.

אי אפשר לדבר אתך בלי להזכיר את הפועל כפר סבא, שאתה עדיין מזוהה איתה, למרות שעברו 25 שנה מאז שפרשת.

"כשפרשתי מכדורגל לא ידעתי מה אעשה בחיי כי בכל זאת קשה להחליף את הכדורגל שממלא את החיים שלך ומביא אותך לשיאים כל כך גדולים. כשגיליתי את עולם העסקים הבנתי שהוא מרגש אותי לא פחות. כל עסקה שאני סוגר, קטנה כגדולה, מרגשת אותי כי אני יודע שאני עושה שינוי בחיים של אנשים ומאפשר להם למצות את הפוטנציאל שלהם".

אז איך זה עובד בעצם?
"בזכות הניסיון שלנו בעלי העסקים שמגיעים אלינו יכולים להיות בראש שקט שאנחנו נביא להם רק לקוחות ושוכרים רציניים שיכולים לבצע עסקה, כי את הסינון אנחנו עושים עבורם", אומר יברבאום, "אנחנו מנתחים את העסקה ומבינים אותה לעומק ורק אז מציגים אותה לבעל העסק. אנחנו שומרים על קשר אישי איתו, מעדכנים אותו ברציפות בכל התהליך ולא מבזבזים את הזמן שלו. בעולם הנדל"ן אנחנו מלווים יזמים משלב קניית הקרקע, תכנון המתחם, בניית אסטרטגיה ותמהיל ועד החוזים הסופיים".

 

מימין: מוטי יברבאום חיים חלפון אביב ציונית

אז מה היא הטעות הנפוצה של יזמי הנדל״ן המסחרי?

יזמי נדלן וחברות נדלן רבות משקיעות עשרות ומאות מיליונים בבניית מתחמים מסחריים מדהימים אך עושות פעמים רבות את אותן הטעויות ומנסות לשווק את הנכס בעזרת מתווכים מקומיים שאינם מכירים את תחום הנדל״ן המסחרי אלה מתמחים בשיווק משרדים או דירות או שהן מנסות לעשות את השיווק באופן עצמאי ללא הכרה של השוק המותגים, הרשתות והגיבורים המקומיים התוצאה לרוב עגומה והיא מייצרת תמהיל כושל, סוחרים חלשים במקום עוגנים מובלים שיחזיקו לאורך שנים והכי חשוב תשואה נמוכה עם תחלופה גבוה של שוכרים, תפוסה נמוכה ומתחם שאינו שוקק חיים.
כאן בדיוק נכנסת קב 1:1 אשר מתמחה אך ורק בנדלן מסחרי,מכריה את המותגים והשחקנים הכי חזקים ונכונים לתקופה, הקב׳ מעניקה פיתרון אחד מקיף שמתנהל מול גורם אחד שמרכז את כל הפעילות מול היזם או חברת הנדל״ן .

אי אפשר לעשות את כל התהליך הזה לבד?

"בעל עסק שמחליט לנסות למכור יבין בעצמו ועל בשרו שהתהליך מעייף ומייגע. הוא יוצף בטלפונים ובמתעניינים שאינם רציניים. אנשים לא יגיעו לפגישות שנקבעו או יבטלו אותן ברגע האחרון וזה יצור תסכול רב ובזבוז זמן יקר. בליווי עסקאות חשוב שיהיה גורם שלישי שיגשר בין הצדדים, הוא גם יכין את המוכר וגם יקדם את העסקה מול הקונה . אנחנו יודעים לעשות את החיבורים הנכונים וזאת לאחר עבודה של מעל 20 שנה בתחום".
העבודה היא רק מול בעלי עסקים?
"אנחנו עובדים מול בעלי העסקים, בעלי רשתות, יזמים בתחום הנדל"ן וגם מול ראשי רשויות מקומיות. אבל אנחנו עובדים גם מול רואי החשבון, עורכי דין, אנאליסטים ועוד אנשי מקצוע וזאת כדי לבנות את העסקה הכי מתאימה ללקוח שלנו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן