RTMI מכפר סבא: בין חברות המימון המובילות בישראל

חברת המימון החוץ בנקאי RTMI, מכפר סבא, דורגה לאחרונה במקום ה-11 בין חברות המימון המובילות בישראל על ידי Duns 100 – דירוג החברות המובילות בישראל, של דן אנד ברדסטריט. הכרה זו מדגישה את תפקידה המשמעותי של RTMI בענף הפיננסים הישראלי, במיוחד במתן פתרונות מימון חוץ-בנקאיים לעסקים, החברה נוסדה על ידי חן שחם וסתיו שחם

RTMI מכפר סבא סתיו שחם
סתיו שחם מנכ"ל RTMI בין 11 החברות המובילות במימון חוץ בנקאי בישראל

חברת המימון RTMI, שבסיסה בכפר סבא, היא שחקן בולט בסקטור הפיננסי בישראל. החברה, שנוסדה על ידי סתיו שחם, המשמש גם כמנכ"ל החברה, חצבה לעצמה נישה במתן פתרונות מימון חוץ-בנקאיים למגוון רחב של עסקים. המיקוד העיקרי של החברה הוא בשיפור תזרים המזומנים עבור לקוחותיה, מה שמסייע לקדם צמיחה ויציבות במגוון תעשיות.

RTMI פועלת במגזרים מרובים, כולל תעשייה, ייצור, יבוא, מסחר, תשתיות, קמעונאות ושירותים. באמצעות הצעת פתרונות פיננסיים מותאמים אישית, RTMI מאפשרת לעסקים לפעול באופן עצמאי ממסגרות אשראי בנקאיות מסורתיות. עצמאות זו חשובה במיוחד בתקופות כלכליות מאתגרות כאשר הקריטריונים להלוואות בנקאיות עלולים להפוך לנוקשים.

שירותי החברה כוללים פקטורינג, מימון יבוא, הלוואות, מימון ציוד, ערבויות ומימון פרויקטים. שירותים אלה מתוכננים לענות על הצרכים הייחודיים של עסקים, ומבטיחים שיש להם את הנזילות הנדרשת לניהול יעיל של פעילות ותוכניות הרחבה. הגישה החדשנית של RTMI למימון הפכה אותה לשותף אמין עבור עסקים רבים המבקשים לנווט מכשולים פיננסיים ולהשיג צמיחה בת-קיימא.

בשוק תחרותי, RTMI בולטת בכך שהיא מספקת פתרונות פיננסיים גמישים ונגישים המותאמים לצרכים הספציפיים של לקוחותיה. גישה זו הממוקדת בלקוח תרמה למוניטין שלה כחברת מימון אמינה ויעילה בישראל.

הישגים והכרה

חברת המימון RTMI זכתה לתשומת לב משמעותית בכך שהשיגה את המקום ה-11 בין חברות המימון המובילות בישראל בדרוג DANS 100. החברה נוסדה על ידי חן וסתיו שחם. מנכ"ל החברה, סתיו שחם, הביע את גאוותו בהישג זה, תוך הדגשת הכבוד בקבלת ההכרה לנוכח האתגרים הכלכליים של המשק והחברה הישראלית בשנה האחרונה.

יכולתה של החברה לנווט דרך שנה כלכלית מורכבת ועדיין להשיג דירוג כה גבוה מדגישה את חוסנה וגישתה האסטרטגית. ההכרה משמשת כאישור למחויבות של RTMI לספק שירותים פיננסיים חיוניים התומכים בעסקים במגזרים שונים. הפתרונות החדשניים שלהם לא רק סייעו לעסקים לשפר את תזרים המזומנים שלהם, אלא גם תרמו לצמיחה וליציבות הכוללת של הכלכלה הישראלית.

גישה דיגיטלית

היבט משמעותי בחדשנות של RTMI הוא הגישה הדיגיטלית שלה למימון. על ידי ניצול הטכנולוגיה, החברה מייעלת את תהליכי הבקשה והאישור, מה שהופך את קבלת המימון הנדרש לקלה ומהירה יותר עבור עסקים. יתרון דיגיטלי זה הוא במיוחד יתרון בסביבה העסקית המהירה של ימינו, שבה גישה מהירה למימון יכולה להיות קריטית.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן