סדבון עם הדר לביא

יו"ר האופוזיציה העירונית, ניצב בדימוס עו״ד יוסי סדבון, החליט כי לא יתמודד לראשות העיר והודיע על תמיכתו בחברת המועצה הדר לביא לראשות העיר

בבחירות הקודמות התמודד סדבון  לראשות העיר הרשימה שלו זכתה ב 3 מושבים במועצה, עלה לסיבוב השני מול רפי סער מאז הבחירות מכהן כיו"ר האופוזיציה העירונית.

עו״ד יוסי סדבון: "לאחר 5 שנות פעילות במועצת העיר כפר סבא כיושב ראש האופוזיציה ועשרות שנות פעילות במגזר הציבורי החלטתי שלא להעמיד עצמי לבחירה מחדש בבחירות הקרובות לראשות העיר. עקבתי מקרוב אחר פעילות ראש העיר רפי סער ואני סבור שאין לתת לו להמשיך את העשייה בעיר. הוא הודח מתפקיד יו"ר מפעל המים, נכשל בביצוע הנת"צ, מאמציו לבניית מגדלים בכפר סבא תגרום לבעיות כלכליות ותחבורתיות קשות ביותר ותשנה את אופייה של עירנו לעד. מתוך מחויבות עמוקה לעיר לאחר שבחנתי את הדברים לעומק החלטתי להודיע על תמיכה בהדר לביא ראש סיעת "כפר סבא מתקדמת" לראשות העיר."

הדר לביא: "אני מודה ליוסי על התמיכה. יוסי סדבון הוא שליח ציבור נאמן כבר עשרות שנים. החל בשירותו כקצין בצה"ל, עבור בפעילותו ארוכת השנים במשטרת ישראל עד לדרגת ניצב, ובשנים האחרונים כשליח ציבור מסור בכפר סבא. בבחירות האחרונות זכה יוסי לתמיכה משמעותית מאוד מתושבי העיר. העובדה שהוא בחר להכריז היום על תמיכתו בי היא תעודת כבוד עבורי. היינו שותפים יחד ב- 5 השנים האחרונות במאבקים רבים למען תושבי כפר סבא, החל בשמירה על טוהר המידות ועל הדמוקרטיה המקומית – ועד המאבק המשותף כנגד תכנית המגדלים המאיימת על עתיד העיר. למרות שפעלנו בסיעות נפרדות, תמיד ראיתי ביוסי שותף עיקרי בפעילות למען תושבי כפר סבא."

"לאחר הודעת התמיכה של יוסי, אני ממשיכה לפעול בכל המרץ כדי להעמיד חזית רחבה לקראת הבחירות הקרובות. חזית שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית ששומרת על הצביון המיוחד שלה, עיר שצועדת סוף סוף קדימה בדיור, בתחבורה ובביטחון האישי״.


.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן