שלושים אחוז מתושבי השרון עדיין לא החליטו במי לתמוך בבחירות המקומיות

סקר הבחירות המקומיות של די מדיה פתוח עד סוף היום אבל יש נתון שכבר ניתן לחשוף 30 אחוז לא החליטו עדיין, מדברים פוליטיקה עם אורי קידר הפרשן הפוליטי של די מדיה האם המחאה החברתית תבוא לידי ביטוי בבחירות המקומיות?


שלושה חודשים לבחירות ותמונת המועמדים לראשות העיר וסיכוייהם מתבהרת, בצל המחאה החברתית וניסיונות ההתארגנות ליצירת "גוש ליבראלי" שיתמודד למועצת העיר ואולי אפילו יתמוך כגוש במועמד מוסכם. שאלנו את הפרשן הפוליטי שלנו אורי קידר האם המחאה החברתית תשפיע על דפוסי ההצבעה

אורי קידר: "אני לא מאמין שיש השפעה כלשהי, אם העיר מלוכלכת והציבור לא מרוצה זה משפיע יותר מהאם ראש העיר מוביל את המחאה"





על סקרים

סקר הבחירות הראשון של די מדיה עדיין פתוח להצבעה עד סוף היום, הסקר בחן את עמדות הנשאלים במספר סוגיות בהן המעניינת היא במי תומכים תושבי הרצליה, רעננה, כפר סבא, והוד השרון.

בהרצליה יש כרגע שני מועמדים בולטים, ראש העיר שעדיין לא החל בקמפיין הבחירות שלו ויריב פישר שהודיע לפני כשבועיים על הצטרפות, יחד איתם מתלבט אייל פביאן האם להתמודד לראשות העיר. מה הציבור בהרצליה חושב? נדע עוד כמה ימים.

ברעננה ראש העיר חיים ברוידא השיק את קמפיין הבחירות בהשקה מרשימה, ניר קריסטל שטף את העיר בשילוט עם מיתוג חדש והודעה על הצטרפותה של אנה פוזמנטיר לרשימה, אבי יוסף מקיים חוגי בית יומיים ופעיל ברשתות החברתיות, ענבר הוכברג מכוונת לגוש הליברלי ברעננה, מה יגיד סקר הבחירות? סבלנות.

בכפר סבא, ראש העיר רפי סער החל גם הוא את הקמפיין שלטים פרוסים בכל העיר, עדיין לא היתה השקה רשמית אבל הקמפיין חי בשטח. הדר לביא תשיק השבוע את מטה הבחירות שלה, מצע הבחירות שלה הולך ונחשף ועבודת השטח היומיומית ניכרת ברחובות העיר, אסנת ספורטה מתמקדת בחינוך ובמפגשי תושבים, ועדי לוי סקופ רוצה להיות זו שמזוהה עם המחאה החברתית.

בהוד השרון, הפרישה מהחיים הפוליטיים של משה חנוכה השאירה את ראש העיר אמיר כוכבי, כמועמד המוביל, ערן פרלמן מנסה לפרוץ להכרות עם הציבור בעיר האם זה יספיק?, עדי פרילינג אנקורי הכריזה על מועמדות אבל כיוון הקמפיין עדיין לא ברור.

השאלה הראשונה שאנחנו חושפים היא האם התושבים גיבשו עמדה, והתשובה היא ששלושים אחוז מהתושבים עדיין לא גיבשו עמדה.

סקרנים? גם אנחנו. השבוע יתקבלו התשובות


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן