השרות VIP המחיר לכל כיס הכירו את תחנת דלק Ten

עם המחירים האטרקטיביים ביותר והשירות המפנק ביותר – רשת תחנות הדלק Ten הפכה בשנה האחרונה למותג המובחר של תחנות הדלק בישראל. יצאנו לתחנה בעתיר ידע ויצאנו עם המסקנה הצרכנית המתבקשת: ידע זה כוח למבצעים השוטפים

עם מחירים מוזלים ללקוחות פרטיים, מועדון לקוחות אטרקטיבי והטבות מיוחדות לעצמאיים היא רשת תחנות הדלק המשתלמת בשרון

הבשורה הרעה: יוקר המחיה בארץ נסק השנה לגבהים חדשים, ומיום ליום קשה יותר לגמור את החודש. הבשורה הטובה: בזמן שתל אביב נבחרה לעיר היקרה בעולם כפר סבא הפכה להיות העיר עם איכות החיים הגבוהה ביותר (על פי דו"ח מדדי איכות החיים של הלמ"ס).

איך מסבירים את הפער? פשוט מאוד. הכפר סבאים למדו היכן לקנות הכי זול בלי להתפשר על האיכות. זה לא חדש שכפר סבא היא בירת הצרכנות של ארץ ישראל. על פי התלמוד הירושלמי, האמוראים התירו את הפירות בשוק כפר סבא ללא הפרשת תרומות ומעשרות בהנחה שהם מיובאים מארץ אחרת ופטורים מתרומה.

אחד האזורים בעיר שבו בא לידי ביטוי החיסכון הכפר סבאי הוא באזור התעשייה עתיר ידע, שם לצד מקס סטוק ויוחננוף נמצאת הרשת החסכונית ביותר בדלק – Ten.

יצאנו למקום להתרשם מהרשת שהפכה לרמי לוי של עולם הדלק ומחוללת תחרות בכל מקום שהיא נכנסת אליו. "אצלנו לא מוכרים במחיר מחירון מקסימלי של מנהל הדלק, כמו בתחנות אחרות, אלא במחיר אטרקטיבי יותר, כי אנחנו מבינים שהלקוח הישראלי לא פראייר והוא משווה, ומחפש את המקום הזול ביותר עם התמורה הגבוהה ביותר", אומרים ב-Ten, שבניגוד לרשתות אחרות לא מאמינה במודל הזכיינות ומתעקשת להיות הבעלים של כל תחנה.

יש לכך השלכות על שני תחומים עיקריים:

איכות הדלקים – כאן בודקים את איכות הדלקים בכל נקודת מעבר, מבז"ן למיכליות, מהמיכליות לתחנה ומהמשאבה לרכב של הלקוח. העובדה הזו מבטיחה שאין חשש שתקבלו דלק מהול.

שירות מעולה – הסיבה לכך שהשירות כאן מעולה היא כח אדם איכותי, שכולו עובדים מסורים של Ten ולא של קבלן משנה. העובדים עוברים הכשרות והם מתוגמלים עבור שירות טוב ולקוחות מרוצים. הם עוברים הכשרה של בדיקת והתקנת מצברים, בדיקת שמן ומים, החלפת מגבים ועוד.

עצמאים ונהנים מועדון הלקוחות העיסקיים של Ten

Ten" חרתה על דגלה לשים את העצמאיים והעצמאיות במקום הראשון "מסבירים לנו בתחנה. "הם לא צריכים להיות מקופחים בגלל הגודל שלהם. להיפך, הם מניעים את גלגלי הכלכלה הישראלית ומעסיקים מאות אלפי עובדים. צריך לתגמל אותם על זה! לכן אנחנו מציעים להם מסלולים ייעודיים רק עבורם".

ההטבות ללקוחות העסקיים: משלמים פחות מהליטר הראשון, תנאי תשלום ואשראי נוחים, חשבונית חודשית מרוכזת במקום לאסוף קבלות, מנהל מכירות אישי ועוד.

להטבות מועדון העסקים של Ten

מועדון לקוחות אטרקטיבי

כל לקוח הוא VIP

מן הסתם, רבים מכם חברים במועדון הלקוחות שלTen , שמונה למעלה מ-100 אלף חברים. המועדון הוא מועדון חינמי, ואפילו יש מתנת הצטרפות.

חברי המועדון נענים מהנחה של 5 אגורות לליטר בנזין/סולר/גז ממחיר משאבה, כולל כפל מבצעים, 10% הנחה על מגוון מוצרי מזון בחנות הנוחות, 5% הנחה על מגוון מוצרי לא מזון, ימי מכירות מיוחדים בדלקים (לדוגמא עכשיו יש  45  אגורות חיסכון לליטר בנזין בימי שני ושבת בתחנת כפר סבא עתיר ידע ) ומבצעי קמעונאות מיוחדים (לדוגמא 20% הנחה על מגבים).

לצפיה במבצעי המועדון

שירות עד הרכב

יוצאים לטיול? בתחנת עתיר ידע יש שירות עד הרכב, תוכלו לבקש מהמתדלק לא רק מיכל מלא, אלא גם להצטייד בכריכים, שתיה ואפילו בציוד קמפינג.

אם עד עכשיו תדלקתם בתחנה הקרובה לביתכם או בתחנה בדרך לעבודה – מעכשיו שווה לכם לעשות מאמץ ולהגיע לתחנה שתיתן לכם את התמורה הגבוהה ביותר במחיר הנמוך ביותר. אנחנו תדלקנו במשך כל חודש ינואר בתחנה, חסכנו כסף ויצאנו עם מתנות מפנקות. לזה אנחנו קוראים "Tenליהנות מהחיים".

תחנת דלק Ten כפר סבא מזרח

רחוב עתיר ידע 6, כפר סבא

שעות פעילות: פתוח 24 שעות

טלפון: 09-7681134

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן