אוהד מונדר זכרי, כל המדינה ציינה את יום ההולדת שלך

אוהד מונדר זכרי תלמיד בית הספר הדמוקרטי ציין את יום הולדתו ה9 בשבי החמאס תושבי כפר סבא ואזרחי ישראל והעולם לא השאירו אותו לבד  

אוהד מונדר זכרי, בן יחיד לקרן ונכד יחיד לסבא ולסבתא שלו, רותי ואברהם מונדר. בארץ מחכים לו בן זוגה של קרן, אבי, ובניו רועי ואיתי. בחג השני של סוכות נסע אוהד עם אימו להוריה שבקיבוץ ניר עוז. הם העבירו שם את הלילה ובבוקר קמו לקול הפיצוצים והאזעקות.

בשעה 7:24 בבוקר קרן שלחה לבן זוגה אבי הודעה שבה היא מספרת לו שהיא שומעת יריות ביישוב ושיש דיווחים על חדירת מחבלים. קרן עדכנה אותו שהם כולם יושבים בממ"ד ויוצאים רק כשהם צריכים לגשת לשירותים. עוד ציינה כי הסלולרי שלה ללא טעינה וכי היא מקווה "שהכול יסתיים בלי נפגעים". קרן, אוהד והסבים רותי ואברהם כולם נפלו בשבי החמאס.
אוהד הוא תלמיד מחונן ורגיש מבית הספר הדמוקרטי בכפר סבא, נחטף מניר עוז ב 7.10.23 עם אמו, סבו וסבתו על ידי חמאס, ונמצא בעזה. אף אחד לא יודע מה מצבו, מה הוא חווה שם ומה הוא צריך.

בתאריך 23.10.23, ציינו את יום הולדתו בעל העולם וגם בעירו כפר סבא.  כל העולם, יצאו למרפסת, לשיר לו יום הולדת שמח.  בכל שפה – זוהי תפילה, תפילה וכוונת לב לחגוג את היום בו הגיע לעולם.  לעגן בתוכנו את קדושת החיים והבחירה בחיים, ואת המסר שכל ילד ראוי לחיות ולהיות חופשי.  אחיו הפיק סרטון אותו ביקשה  המשפחה להפיץ בכל העולם, מובילי דעת קהל, ידוענים בארץ ובעולם, שלחו לחברים בארץ ולקהילות בעולם.

הסרטון הזה עם אבי זכרי, אביו של אוהד, הוא שיתוף יוזמה אזרחית של אוהד פרי, נוריה לוז'ינסקי וחן הרטוב סדבון ומטרתו להעביר מסר חשוב: לשחרורו של אוהד וכל השבויים שנחטפו לעזה.

כפר סבא מציינת את יום הולדתו של אוהד

לכבוד יום הולדתו, עיריית כפר סבא, תלתה בלונים צהובים לכבוד יום הולדתו ולחזרתו המהירה של אוהד, של משפחות ושל וכל החטופים והנעדרים.  עיריית כפר סבא קראה לכל תושבי העיר לתלות בלונים צהובים – שנענו לבקשה, התגייסו ותלו בלונים צהובים רבים במרפסות הבתים.

רה"ע כפר סבא, רפי סער: "העיר כפר סבא כולה מאחורי משפחת מונדר. כולי תקווה שאת יום הולדת 10, יחגוג אוהד עם משפחתו כאן בעיר, עם משפחתו וחבריו. אנחנו מתפללים להחזרתם של כלל החטופים והנעדרים בשבי חמאס. נמשיך לעמוד לצד המשפחה ולצד כל משפחות החטופים, הנרצחים והחללים בעירנו וללוותם בשעותיהם הקשות".

מירב רביב, בת דודה של ההורים של אהוד: "המשפחה מודה לעיריית כפר סבא, מקום המגורים של אוהדי והוריו קרן ואבי .
אוהד וקרן נסעו לבקר את סבא וסבתא בניר עוז ונחטפו לעזה. ביקשנו מכולם בארץ ובעולם לתלות היום בלונים לציון האירוע – לא ניתפס שילד בן 9 נמצא בשבי החמאס!.
אנחנו כולנו מאוד נרגשים מהמחווה של העירייה ומקווים שאוהד יחזור ללימודים בכיתה ד׳ בביהס הדמוקרטי , ולכל החוגים שהוא אוהב ללכת".

דיירי בית גיל פז בכפר סבא ציינו גם הם את יום הולדתו של אוהד וברכו אותו בחזרה מהירה למשפחתו וביתו.

בית גיל פז קורא לשובי הביתה של אוהד מונדר זכרי
כפר סבא קושתה בבלונים צהובים בקריאה לשובו של אוהד מונדר זכרי

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן