"ברוכים הבאים לעיר הכי טובה בישראל"

עיריית כפר סבא ערכה סיור ייחודי לתושבים חדשים

צילום: דוברות עיריית כפר סבא

עיריית כפר סבא ערכה אתמול (יום ג) באמצעות המחלקה לקהילות מגוונות באגף חברה וקהילה, סיור ייחודי ברחבי העיר המיועד לתושבים חדשים. הסיור החל בחצר העירייה והצטרפו אליו עשרות תושבים, חלקם הגיעו עם ילדיהם, שעברו לאחרונה לעיר במטרה להכירה דרך הרגליים, הסיפורים הייחודיים והמטעמים המיוחדים שלה.

לאחר קבלת הפנים, ודברי ברכה של ראש העיר רפי סער ומנהלת מחלקת קהילות מגוונות בעירייה, שקיבלו את פניהם של התושבים החדשים, לקח לידיו את המושכות מורה הדרך דניאל קופר, והדריך את הנוכחים אודות סיפור תחילת היישוב והתפתחותו. הקבוצה הסקרנית נכנסה בליווי נציג מוזיאון כפר סבא, אסף לב, לבאר הראשונה במושבה אשר נחפרה לאורך 17 מטר בשנת 1906. עיריית כפר-סבא ביצעה עבודות שימור בבאר והכשירה אותה לתצוגה כחלק מהמטרה לשמר את ההיסטוריה הייחודית של העיר.

צילום: דוברות עיריית כפר סבא

טרריום במבצע

טרריום על מצע פחם במבוק מערכת אקולוגית סגורה לא דורש טיפול במבצע לקוראי כפר סבא ניוז החל מ 50 ש"ח בלבד בחנות אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 רעננה

לאחר חווית הבאר, המשיכו התושבים החדשים לצד מדריך הדרך דניאל קופר, לצריף של הסנדלר- אורטופד הראשון בעיר, יהושע הוכמן, מבנה היסטורי קטן שנמצא במתחם העירייה ובו מוצגת מלאכת הסנדלרות כפי שנהגה במושבה מאמצע המאה ה-20 ועד סופה. משם המשיכה הקבוצה למתחם השוק, שם נהנו הנוכחים מארוחת טעימות מפנקת וטעמו מהמוסדות הקולינריים של השוק המוכרים לתושבי העיר הוותיקים.

"ברוכים הבאים לעיר הכי טובה בישראל", בירך ראש העיר רפי סער את התושבות והתושבים החדשים, "אין על העיר הנפלאה שלנו, העיר היחידה בארץ שמספקת לכם את כל מה שאתם צריכים בתוך העיר וללא צורך לצאת אל מחוצה לעיר. אני מברך על הבחירה שלכם לקבוע כאן את ביתכם. כפר סבא היא עיר עם איכות החיים הטובה ביותר ועם שביעות הרצון הגבוהה ביותר. אני מאחל לכם סיור מהנה בעיר, תכירו אותה ברגל, תחוו את האווירה ותהנו מהטעימות שמחכות לכם בתום הסיור".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן