יולי של תרבות ופנאי בבית גיל פז – גרים ונהנים

טיולים ותרבות בבית גיל פז, דיירי הבית בכפר סבא נהנו מחודש יולי של תרבות ומטיולים, מיקי גבריאלוב, טיול בצפון השרון, יום הגלידה הבינלאומי והופעה של תמר אבשלום וסתיו מרמור ואלה רק חלק מפעילויות התרבות השוטפת, לא סתם נאמר ש"בבית גיל פז אתם אף פעם לא לבד"

דירי בית גיל פז בטיול בצפון השרון
יולי של תרבות וטיולים בבית גיל פז, החודש החל עם הופעה של מיקי גבריאלוב, מאות דיירי הבית ואורחים נהנו ממופע שקיעה שרו ורקדו במדשאה המטופחת של הבית.
תמר אבשלום וסתיו מרמור הופיעו הופעה שכללה, שאנסונים מתורגמים יפהפיים.
מי שרוצה לזכר או לפספס את האירוע מוזמן להכנס לעמוד הפייסבוק האינסטגרם של בית גיל פז ולשמוע חלק מהשירים הנפלאים.
 
תרבות זה לא רק בבית, דיירי בית גיל פז יצאו לטיול בצפון השרון.  הדיירים ביקרו בפארק דינה-פארק הפסלים סביבתיים בארסוף, כולל הדרכה מבעל המקום-דני מנהיים. לאחר הפסקת קפה המשיכו לנתניה לאנדרטה לזכר החייל הרוסי ולקרון הרכבת המקורי מהשואה הנמצאים בנתניה, וכן ביקרו בבית חנה סנש בשדות ים.
ואיך אפשר בלי יום הגלידה הבינלאומי? דוכן של גלידה אמריקאית של חברת "צקה ונוץ"  הוזמן להנאת הדיירים שנהנו מגלידות משובחות ותוספות נהדרות.
 
 

פעילויות התרבות הם חלק משלל החוגים הרבים והמגוונים  בבית גיל פז דוגמת יוגה, ריקודי עם, התעמלות עם כסאות, התעמלות עם כיסאות והתעמלות במים, פילאטיס ועוד.

הרצאות על אומנות, מחוג גילוף בעץ, חוג ריקמה, חוג פיסול בחימר ובקרמיקה, סדנת רישום וציור.

מפגשים בנושאי ספרות שונים, שיעורי מחשבת ישראל, תנ"ך ופרשת השבוע, מפגשי שירה, מפגשים בנושאי אקטואליה, חוג ברידג', חוג מחשבים, חוגי אנגלית ויידיש, האזנה מודרכת למוזיקה, שחמט, משחקי מחשבה ועוד.

יום הגלידה הבילאומי בבית גיל פז

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן