הדר לביא השיקה את תכניתה לחיזוק אנשי המילואים ומשרתי הקבע בכפר סבא

לאחר מעל 100 ימים של מלחמה ומצב חירום, השיקה המועמדת לראשות העיר כפר סבא הדר לביא את תכנית "כפר סבא מחבקת את משרתי המילואים והקבע "הגיע הזמן שנראה אותם. את אלה שדואגים לנו ועכשיו הגיע הזמן שנדאג להם"

הדר לביא מילואים
הדר לביא תכנית חיזוק אנשי המילואים

מאז 7.10 רבים משרתים – בחזית ובעורף. הם נאלצו לעזוב את כל מה שיקר להם – המשפחה, החברים, העסק. חלק מהמילואימניקים מתחילים לחזור הביתה בימים אלה, חלק עדיין לא. אבל כבר כעת ברור – גם שנת 2024 תהיה שנת לחימה, במספר גזרות. העומס והנטל עליהם ימשך עוד חודשים ארוכים.

לאחר מעל 100 ימים של מלחמה ומצב חירום, השיקה היום (א') המועמדת לראשות העיר כפר סבא הדר לביא את תכנית "כפר סבא מחבקת את משרתי המילואים והקבע". מדובר בפעולות חשובות שעיריית כפר סבא יכולה וצריכה להוביל כדי להקל ולסייע למשפחות המשרתים.

הגיע הזמן שנראה אותם. את אלה שדואגים לנו ועכשיו הגיע הזמן שנדאג להם.

עיקרי התכנית:

*מתן הנחות בארנונה עסקית ובאגרות שילוט.
*ליווי עסקי בחינם לבעלי עסקים מילואימניקים.
*הקמת אתר עירוני שיאגד ויפרסם בתי עסק של משרתי המילואים.
*מתן עדיפות לעסקים של מילואימניקים בהתקשרויות ומכרזים עירוניים.
*מתן ואוצ'רים לחוגים עירוניים והרחבת הזכאות למסגרות תומכות למידה אחה"צ עבור ילדי המילואימניקים.
*קדימות בהענקת מלגות לימודים מטעם העירייה לסטודנטים משרתים.
*מחלקת רווחה תמפה את צרכי המשפחות בשגרה ובחירום.
*"אמץ משפחה" – מערך המתנדבים העירוני יופעל לסייע למשפחות המילואים והקבע ויספק סיוע קהילתי לצרכים השונים – הסעות, קניות, עזרה בבית, מערך שיעורים פרטיים, בייביסיטר, בישולים ועוד.
*קיום אירועי תרבות עירוניים להוקרת המשרתים ומתן הנחות במופעים בהיכל התרבות.
*פעילויות הפוגה וספורט לבנות / בני הזוג של המשרתים במקביל לפעילויות חינוך סמוכות עבור הילדים.

המועמדת לראשות העיר הדר לביא: "מאות אלפים של משרתי ומשרתות מילואים עזבו ב- 7.10 הכל מאחורה כדי לדאוג לנו. עכשיו הגיע הזמן שאנחנו נדאג להם. שנת 2024 תהיה שנת מילואים, כנראה גם השנים שאחריה. היוזמות האזרחיות לחיבוק המילואימניקים הן טובות וחשובות, אבל אסור שהן יחליפו מדיניות סדורה ותכניות ארוכות טווח. לכן אני משתפת איתכם היום את התכנית העירונית שלי – כך כפר סבא תעטוף ותוקיר את משרתי המילואים שלה.

השינוי הוא הרבה מעבר להטבה כזו או אחרת. הגיע הזמן שנראה אותם. את האישה עם הילדים הקטנים בבית שבעלה כבר 100 יום בעזה והיא כל הזמן חושבת עליו, תוך כדי שהיא מנסה לנהל שגרה עבור ילדיה בבית. שהמעסיק שלה כבר לוחץ עליה על כל שעות העבודה שהיא הפסידה מאז אוקטובר. היא כנראה חזקה מאוד, אבל לא יכול להיות שנשאיר אותה להתמודד עם הכל לבד. יש לנו אחריות וגם יכולת לעזור. וזה בדיוק התפקיד של קהילה, בשגרה ובוודאי בחירום".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן