הכסף זורם כמו מים במפעל המים

את המחיר על קרבות השליטה במפעל המים משלמים תושבי כפר סבא, יותר מ140,000 ש"ח להגנה משפטית כפולה בבג"צ, פעם אחת מטעם אספת המורשים ופעם שניה הגנה של מפעל המים כנגד העתירה

הקרב על השליטה ממשיך לגבות מחיר כספי גבוה. הועד הממונה של מפעל המים אישר השבוע מימון בסך 70,000 שח להגשת תגובה מקדמית לעתירה שהוגשה על ידי עו"ד ראובן חן בדרישה להחזרת מפעל המים לשליטת חברי האגודה – תושבי העיר. במקום להשתמש בשרותים המשפטיים של מפעל המים יוגשו לבג"צ תגובות נפרדות האחת על ידי מפעל המים והשניה תגובת אספת המורשים. – מועצת העיר.

השבוע אישר הועד הממונה את בקשתם של אספת המורשים לממן יצוג נפרד מהיצוג של מפעל המים בעתירה. העלות הראשונית של היצוג תעמוד על 70,000 ש"ח להגנה המקדמית וזאת ללא עלות ההוצאות הנלוות או דיונים בהמשך, עלות ההגנה של מפעל המים מוערכת בסכום דומה כך שמפעל המים יוציא מקופתו עשרות רבות של אלפי שקלים המיועדים לשיפור תשתיות המים בעיר על הגנה משפטית.

את הצעת המחיר למימון ההגנה המשפטית על אספת המורשים ביקש היועץ המשפטי של עיריית כפר סבא עו"ד אלון בן זקן.  מעיריית כפר סבא נמסר: "כנגד אסיפת המורשים, בה חברים כל חברי מועצת העיר, הוגשה עתירה בבית המשפט העליון, שעניינה ביטול התקנות שקבעו את מועצת העיר כאסיפת המורשים של מפעל המים. אסיפת המורשים, הזכאית לייצוג משפטי בעתירה זו, דנה בהצעת מחיר ממשרד עורכי דין והחליטה למנות מספר נציגים מקרב חברי המועצה שינהלו את הנושא. מלבד פנייה למשרד עורכי דין לשם קבלת הצעת המחיר כאמור, שנעשתה לבקשת יו"ר אסיפת המורשים, היועץ המשפטי של העירייה אינו מעורב בהליך כלל."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן