הפועל כפר סבא אלופות המדינה

מול יציעים מלאים בקהל תומך זכתה הפועל כפר סבא נשים בפעם השישית באליפות המדינה בכדורעף כבוד לכפר סבא

הפועל כפר סבא אלופות המדינה - צילום יוסי לזרוף

בדרמה שנמשכה על פני 5 מערכות זכתה הפועל כפר סבא בפעם השישית באליפות המדינה בכדורעף נשים אחרי ניצחון במשחק הרביעי בסדרה על מכבי חיפה.  אחרי קרב קשה מול מכבי חיפה, כשחזרה מפיגור 2:1 במערכות, וניצחה 2:3 במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף, ובסיומו ניצחה לעיני מאות אוהדים שמילאו את אולם "בר לב" עד אפס מקום, את האלופה היוצאת, מכבי חיפה 2:3

עם שריקת הסיום גלית דבש, אנא וילקי, נועה ארז, טלי הקס ויתר הכפר סבאיות פצחו בחגיגות שימחה, השמפניה נשפכה בכמויות, והכרוז הכריז: "אין מתנה יפה יותר לכפר סבא שחוגגת 120 שנה לייסודה". ראש העיר כפ"ס רפי סער, העניק את צלחת האליפות לשחקניות.


ראשי המועדון הכפר סבאי, גרי ועופרה אברמוביץ, ניראו נרגשים במיוחד מהתואר העשירי בתולדות המועדון (כולל ארבעה גביעי מדינה), אחרי שרק לפני 12 שנה הצילו מפירוק בבית משפט את מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, שיקמו אותו והביאו אותו להישגים. יו"ר המועדון גרי אברמוביץ זכה לשבחים מהאורחים הרבים שנכחו במשחק על פועלו למען פיתוח הכדורעף בעיר כפר סבא. "היתה עונה קשה, ואין ספק שהאליפות מתוקה" אמרה עופרה אברמוביץ, שהיא יו"ר מועדון הנשים.

עוד רגע המרגש בסיום המשחק היה כשהשחקניות חיבקו את אנא ויליקי, שהיתה כוכבת המשחק ובלתי ניתנת לעצירה. ויליקי הודיעה  שזו עונתה האחרונה והיא פורשת ממשחק בגיל  41 אחרי קריירה מפוארת שכללה משחקים במדי נבחרת ישראל ובליגה הצ'כית.

אנה וילקי מצטיינת ופורשת ממשחק פעיל

מאמן כפר סבא סבה דבש: "אני מאושר מאוד ובאותה נשימה אני מאוד עצוב, כי אני לא אוכל יותר לאמן אותן בנות יחד. היתה לנו עונה קשה  אבל בסוף זו היתה עונה מתוקה. ותודה לגרי ועופרה אברמוביץ, שנתנו בי אמון ותמיכה. תודה לכל האוהדים הנפלאים שלנו, שדחפו אותנו. אני מאוד נרגש ברגע זה. אני גאה בדרך שעשינו ושהאמינו בדרך שלי".

אנה ויליקי לקחה הרבה אוויר לפני שאמרה: "ניצחנו בזכות הרבה רצון ובעיקר בזכות האופי המיוחד של הקבוצה. זכיתי כבר באליפויות, אבל זו האליפות הכי מרגשת והכי מתוקה. אני נרגשת כי בתחילת העונה אמרתי שזו עונת פרישה שלי, ואין מתוק יותר מאשר לסיים קריירה עם תואר אליפות".

הקפטנית גלית דבש  "הייתי שותפה לכל האליפויות של הפועל כפר סבא, וזו העונה הכי קשה שהיתה לי. יש לנו להקה שחבל על הזמן. על הנייר לא היינו הקבוצה הכי טובה, אבל במגרש היינו הקבוצה הכי חזקה עם אופי של וונירים, ועשינו את זה".

והיה גם משחק. נדנדת המערכות נמשכה לאורך כל המשחק כאשר במערכה האחרונה והמכריעה ניצחה כפר סבא 13:15  וזכתה באליפות השישית בתולדותיה.




כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן