הפנינג ספינינג בקפסולות

מאות תושבות ותושבים השתתפו בהפנינג הספינינג המסורתי של כפר סבא – שהתקיים השנה בקפסולות, בהתאם להנחיות
הפנינג ספינינג בפארק כפר סבא. צילום: אודי ציטיאט

מאות מתושבות ותושבי כפר סבא השתתפו בסוף השבוע האחרון בהפנינג הספינינג המסורתי של כפר סבא, שהתקיים זו השנה החמישית באמצעות רשות הספורט העירונית.

הפעילות  התקיימה בפארק העירוני באוויר הפתוח, בקפסולות ותחת שמירה על הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

השנה, הביקוש לפעילות היה גדול מהרגיל, כאשר הכרטיסים לשלושת המקצים "נחטפו" תוך מספר ימים בודדים. המשתתפים שהגיעו לפעילות נהנו מחוויית ספורט ייחודית, החל מהמיקום המיוחד בפארק העירוני, אווירה נעימה של הפנינג, שיעור פילאטיס בסיום ועוד.

המקצה הרביעי הוגדר כמקצה מיוחד, כאשר לקחו בו חלק משתתפים עם מוגבלויות ממספר עמותות והוסטלים בעיר, ביניהם עמותת אתגרים, הוסטל בית אייל, פרויקט "איתן כל אחד יכול" ובית הספר סאלד .

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא מקדמת אורח חיים בריא וקיום פעילות ספורט בקרב תושביה. הפנינג הספינינג הפך למסורת של ממש ואפילו השמש חייכה אל המשתתפים, שנהנו מפעילות ייחודית, תוך שהם צופים לנוף המרהיב של פארק כפר סבא. קיום המקצה בו לקחו חלק משתתפים עם מוגבלויות מהוסטלים ועמותות בעיר, מוכיח שוב כי כפר סבא היא עיר של כולם – כי בכפר סבא מוגבלות היא לא מגבלה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דני הרוש: "הפעילות הייתה מוצלחת מכל הבחינות, ועל זאת יעידו עשרות המשתתפות והמשתתפים הרבים שהגיעו ומילאו את המקצים עד אפס מקום. רשות הספורט העירונית דוגלת בעידוד פעילות גופנית גם בימים מאתגרים אלו, ומציעה מגוון פעילויות  לכל שכבות האוכלוסייה בשלל פלטפורמות שונות, תחת ההנחיות ואני מודה לכל מי שלוקחים חלק בפעילויות מבורכות אלה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן