הצגת המועצה

ישיבה שהתחילה בחגיגיות עם כניסתו לכהונה של קובי פדוה שהחליף את עילאי הרסגור הסתיים בפיאסקו התמיכות, העמותות יחכו להבהרות על קריטריונים להקצאות

הישיבה החלה בחגיגיות עם החלפת חברי מועצה בסיעת מר"צ, עילאי הרסגור נפרד מהמועצה וקובי פדוה התמנה ונשא נאום כניסה מרגש.

הדיון על השאילתות וההצעות לסדר עבר בנוהל של עימותים חיכוכים ועקיצות הדדיות.


שיא הישיבה היה הדיון על חלוקת התמיכות לעמותות העירוניות, הפעיל החברתי ערן ורנר חשף כי יש סכום של 420 אלף ש"ח עודפים לתמיכות ספורט שחולקו ללא קריטריונים ברורים. חברת המועצה יעל סער טענה כי המסמכים המפרטים את חלוקת התמיכות לא הוגשו לחברי המועצה במועד ולכן לא ניתן לדון בנושא, סער טענה כי ישנם כ 420 אלף ש"ח כספים עודפים שאמורים להיות מחולקים ללא קריטריונים ברורים.

סער הציעה לקיים ישיבה שלא מן המניין בעוד כשבוע על מנת לדון בקריטריונים בצורה שקופה בתגובה הוגיע ראש העיר כי כל חלוקת התמיכות תדחה לישיבת המועצה בחודש מאי, והאשים את האופוזיציה בכך שהם מונעים חלוקת כספים לעמותות ערב החג, האמירה עוררה מהומה בישיבה, יעל סער הציעה שיאושרו חלוקת התמיכות לעמותות ולדון בנפרד בתבחינים לחלוקת 420 אלף ש"ח העודפים.

יעל סער: "לאחר בדיקות יסודיות גילינו כ-400,000 ש"ח שראש העיר התכוון לחלק למספר עמותות ספורט לא בהתאם לתבחינים שאושרו על ידי מועצת העיר. ביקשתי שוב ושוב הסברים כיצד נבחרו העמותות וכיצד נבחר הסכום שהוחלט להעניק להם, אך איש לא הצליח לתת הסבר כלל.ביקשנו לאשר את כלל התמיכות לכל העמותות פרט לסכום זה, אך ראש העיר החליט להעניש את כל תושבי העיר ולא לאשר אף תמיכה לאף עמותה. לא יסחטו אותי כדי לאשר העברת כספי ציבור ששייכים אך ורק לציבור ונציגיו הם אלה שיחליטו לאן יגיע."

ערן ורנר: " ההגנה היחידה שנשמעה להתנהלות הזאת היא שזו מסורת ארוכת שנים. מה שנקרא טעות נגררת, או נוהג. או אולי דרכו של עולם. אלא שזה לא הופך את זה ליותר כשר וגם לא לפחות מסריח. זה מסריח ולא כשר ונתקן את זה, בדיוק אגב כמו שתיקנו את החלוקה השרירותית של כספי תמיכות מפעל המים שבמשך שנים חולקו באופן שרירותי עד שכבר לא. עד כאן"

ערן ורנר: "זה מסריח ולא כשר ונתקן את זה, בדיוק אגב כמו שתיקנו את החלוקה השרירותית של כספי תמיכות מפעל המים"
תעסוקה אינה רק פרנסה חברת מועצת העיר יעל סער
יעל סער: "תעסוקה איננה רק פרנסה, היא כלי לקידום עצמאות אישית, הערכה עצמית ואיכות חיים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן