הצלחה לתלמידי כפר סבא עם 91% זכאות לבגרות

כבוד לתלמידי כפר סבא והצוותים החינוכיים, 91% זכאות לבגרות לפי נתוני משרד החינוך. אסנת חכמון ראש אגף החינוך: "שמנו את הערכים לפני ההישיגים, וההישגים הגיעו"

 

הצלחה לתלמידי כפר סבא עם שנה נוספת של יציבות בצמרת הערים, 91 אחוז זכאות לבגרות עליה של 7 אחוזים ב4 שנים.

אסנת חכמון ראש אגף החינוך  בראיון שערכנו איתה לפני שנתיים "התפקיד שלי הוא להפוך מערכת חינוך טובה למערכת חינוך מצויינת"

בהסתכלות של שנתיים הצלחת ביעד שהצבת?

אני שמחה וגאה בהישגים של תלמידי העיר והצוותים החינוכיים, שמנו את הערכים לפני ההישגים וההישגים הגיעו.

מה השינוי שנעשה בתפיסה החינוכית בכפר סבא?

זה משולב, גם שינוי תפיסה חינוכית, דגשים על הערכים והגדלת היכולת ללמידה של תלמידי ותלמידות כפר סבא,

חוסר דיוק בעבודה הפדגוגית, רווחת התלמיד והמורה. פדגוגיה חדשנית . תהליך חינוכי הוא תהליך ארוך, יצרנו שפה עירונית משותפת שמדברת על מנטליזציה, הכרה של הרצונות והיכולות האישיות של התלמידים.

מה עם הצוותים החינוכיים?

אני גאה שהתחלנו את שנת הלימודים ללא חוסרים של מורים, בוצעה השקעה בגיוס מורים, בשיפור תנאי העבודה וחדרי המורים, פיתוח מנהיגות.
שותפות בין כל המעגלים, פיתוח נתיבים יחידיים.

איך קיבלו התלמידים והצוותים החינוכיים את השינוי?

בפגישה הראשונה כשדיברתי על ערכים המנהלים הופתעו, אבל התוצאות מדברות, תיכון שמיר עלה מ 7 אחוזי זכאות  ל73 אחוזים ללא נשירה, רק התייחסות ערכית אחרת.
בפתח שנה חדשה,

 

תיכון שמיר מ7 אחוזים ל 73 אחוזי זכאות לבגרות

משרד החינוך פרסם השבוע את נתוני הזכאות לבגרות לשנת תשפ"ב, עם כ-91% זכאות לבגרות – נתון דומה לזה של השנה הקודמת, וגבוה מזה של שנה קודם – 90.1 אחוזים בשנת תש"ף, כמו גם בעלייה מתמדת לעומת שנים קודמות לכך, אז עמדו נתוני הזכאות לבגרות בעיר על 83-84 אחוזים בלבד, נתונים אלה כוללים את החינוך המיוחד.

תלמידות ותלמידי כפר סבא הראו שיפור גם בזכאות ל-5 יח"ל באנגלית ובמתמטיקה עם עלייה מ-71.5 אחוז באנגלית בתשפ"א ל-73.3 בתשפ"ב, ושמירה על שיעור הזכאות במתמטיקה, העומד על 31.6 אחוזים בתשפ"ב. שיעור הנשירה בתיכונים העירוניים אפסי.

ראש העיר רפי סער: "מערכת החינוך בכפר סבא היא מהמובילות בישראל ואנו גאים בכל תלמידות ותלמידי העיר ובכל צוותי החינוך וההוראה, שעמדו לצדם והובילו אותם להישגים אלה. מערכת החינוך שלנו איתנה, תומכת, איכותית ומקצועית. אני מודה לאגף החינוך העירוני על הובלת הדרך, יצירת תכנים פדגוגיים חדשניים וחשיבה פורצת דרך, למנהלים וצוותי החינוך על השקעה ייחודית שאין שנייה לה, על שיטות הוראה חדשניות ופדגוגיה המותאמת לכל תלמיד. נמשיך להוביל את החינוך בכפר סבא לעמוד כחוד החנית במערכת החינוך הארצית ולעודד את תלמידינו להישגים גדולים נוספים. אני מברך את כל התלמידות והתלמידים ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך".

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן