הרחבת בית ספר חב"ד בכפר סבא יצאה אל הדרך

בימים אלה יוצאת עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא בשיתוף אגף החינוך, להרחבת בית ספר חב"ד אשר נמצא ברחוב יערה בשכונת סביוני הכפר שבצפון- מזרח העיר.

הדמיה (ביה"ס אחרי ההרחבה): אס. או אדריכלים בע"מ

הבניה הצפויה במקום היא של כ – 600 מ"ר והיא כוללת 3 כיתות אם, חדרי לימוד וספח, ספריה, חדר ישיבות, חדר מורים, מינהלה ושירותים. העבודות שהחלו בחודש אוגוסט 2022 צפויות להסתיים בתום פברואר 2023 ועלותן כ- 6 מיליון ₪.

תוספת הבניה הצפויה תיעשה ע"פ תקן מודרני בהתאם לפדגוגיה החינוכית המתקדמת המונהגת בעיר ע"י ראש העיר ואגף החינוך העירוני. במסגרת הרחבת בית הספר יותקנו למען בטיחות התלמידים גם תקני אש ובטיחות, אקוסטיקה, תשתיות מחשוב, נגישות ועוד, הכל לרווחת התלמידים אשר צפויים להתחנך בבית הספר הייחודי של רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש בארץ הקודש, המשתייך לחינוך הממלכתי- דתי.

צילום (ביה"ס לפני ההרחבה): דוברות
צילום (ביה"ס לפני ההרחבה): דוברות

ראש העיר רפי סער: "העיר כפר סבא חרטה על דיגלה את ההובלה הפדגוגית והתחייבה לספק לכלל תלמידיה חינוך ממעלה ראשונה במגוון מסלולים. אני מברך את תושבי השכונה ואת תושבי העיר כולה, על בית הספר הממלכתי – דתי המורחב שיספק לילדים חינוך מסורתי איכותי ומתקדם. אני מודה לאגף החינוך ולחכ"ל על השקעתם הבלתי מתפשרת בתלמידי העיר".

סגן ראה"ע איתן צנעני, הממונה על החינוך הדתי-חרדי: "אני שמח ונרגש שיוזמתי מלפני מספר שנים קורמת בימים אלה עור וגידים! אני מברך על הרחבת בית ספר חב"ד, ושמח שלציבור המסורתי והדתי היקר תהיה החל משנה הבאה אפשרות חינוכית ואיכותית נוספת, לשלוח אליו את ילדיהם, מה שיחזק עוד יותר את הרצף חינוכי שיצרנו בעיר לרווחת ילדי החינוך הממלכתי דתי. אני מודה לראש העיר על תמיכתו ומאחל הצלחה בלימודים לכל ילדי העיר בשנת הלימודים הקרובה".

ראש אגף החינוך בעיריית כפר סבא, אסנת חכמון: "אני מברכת על הבשורה המשמעותית, הרחבת בית הספר לחינוך הממלכתי דתי הוא נדבך חשוב נוסף בשיפור ועיבוי המערך הפדגוגי שאנו מפעילים למען רווחת תלמידות ותלמידי העיר, מכל הלב. אני מודה לכל מי שלוקח חלק במהלך הה

הדמיה (ביה"ס אחרי ההרחבה): אס. או אדריכלים בע"מ

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן