חגיגת סיום הקיץ בבית גיל פז

דיירי בית גיל פז כפר סבא, חגגו את סוף הקיץ בהפנינג ענק יחד עם בני משפחתם המורחבת ליאת מאיוסט מנכ"לית בית גיל פז: מדובר באירוע בין דורי שנועד לחבר ולשמח את הדיירים שלנו שלא זכו לחגוג עם בני משפחותיהם בזמן הקורונה".

מאות מדיירי בית גיל פז ומשפחותיהם הגיעו לחגיגת הקיץ המסורתית של הבית, מתנפחים מתקני מים דוכני מזון והופעות, כל אלו חיכו לאורחים בחגיגת קיץ בין דורית בבית גיל פז.

ליאת מאיוסט מנכ"לית בית גיל פז: מדובר באירוע בין דורי שנועד לחבר ולשמח את הדיירים שלנו שלא זכו לחגוג עם בני משפחותיהם בזמן הקורונה". בבית גיל פז, לא חוסכו על הדיירים שלהם. במהלך האירוע דיירי הבית הנכדים והנינים שלהם – פונקו במגוון של פעילות בניהן: פעילויות מים, סדנה להכנת ספוגים, ודוכני מזון ויצירה. לדברי ליאת, מדובר בחגיגה מסורתית שעד לתקופת הקורונה נערכה בכל קיץ. החגיגות שנערכו בשבוע שעבר במתחם -נועדו לפצות ולשמח את הדיירים. "לאחר שנאלצנו להקפיא את החגיגות בשל החשש מהידבקויות הקורונה – החלטנו לערוך הפניניג ענקי ומרהיב. אנחנו פועלים כדי לשלב את הדיירים שלנו בחיי קהילה ולסייע להם לשמור על הקשר עם הצאצאים שלהם".

האירוע הוא חלק מפעילות התרבות הענפה בבית ששם את היעד "רק הבדידות לא גרה כאן בואו לגור ביחד" , ומוכיח בפעילות השוטפת את קיומו.

טרריום במבצע

טרריום על מצע פחם במבוק מערכת אקולוגית סגורה לא דורש טיפול במבצע לקוראי כפר סבא ניוז החל מ 50 ש"ח בלבד בחנות אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן