חוללה הקואליציה הסיעה הדתית בחוץ

ההודעה של עיריית תל אביב כי כפר סבא הצטרפה למיזם נעים בסוף השבוע לא עברה בשקט, סגן ראש העיר איתן צנעני לרפי סער "ציפיתי ממך להגינות בסיסית כלפיי וכלפי הציבור הדתי החרדי והמסורתי אשר נהר בהמוניו בסיבוב השני לבחור בך לראשות העיר ובזכותו אתה מכהן כראש העיר. גמלת לי רעה תחת טובה".

עו"ד איתן צנעני רפי סער "גמלת לי רעה תחת טובה" צילום: אבי חיים.

ניסיונות ההחרשה של עיריית כפר סבא על הפעלת מיזם "נעים בסופ"ש" לא צלחו, לצד הגאווה של סיעת מר"צ על ההישג שלהם נפתח משבר עמוק עם הציבור הדתי בעיר.

סגן ראש העיר איתן צנעני שלח מכתב לראש העיר רפי סער בו הוא כתב "בימים האחרונים חתמת מאחורי גבי על הסכם עם רון חולדאי ועיריית תל אביב על פיו צירפת את כפר סבא למיזם חילול השבת האזורי "נעים בסופ"ש".

"פעולה חד צדדית זו של הצטרפות למיזם חילול השבת האזורי ההמוני של רון חולדאי נעשתה מבלי שיש צורך אמיתי בכך שכן כבר קודם לכן בחרת להפעיל תחבורה עירונית בשבת שנתנה מענה למי שהיה זקוק לכך (ואגב, נכשלה כישלון חרוץ בהעדר ביקוש)."

ציפיתי ממך להגינות בסיסית כלפיי וכלפי הציבור הדתי החרדי והמסורתי אשר נהר בהמוניו בסיבוב השני לבחור בך לראשות העיר ובזכותו אתה מכהן כראש העיר."

"הצטרפות זו למיזם של גורמים שמצהירים במפורש כי מטרתם במיזם זה הינה פגיעה בממשלה, היא מקוממת וחבל שאתה נותן לכך יד. התנהלותך זו מהווה הפרה בוטה ומהותית של ההסכם הקואליציוני. לאור התנהלותך זו, אינני מרגיש עוד כל מחויבות קואליציונית או פוליטית כלפיך על כל המשתמע מכך, וסיעתנו תפעל בהתאם לשיקול דעתנו בכל דבר ועניין"

"אציין כי גם ברמה האישית אני מאוכזב קשות מהתנהלותך שכן אתה יודע היטב כמה סייעתי לך לפני ומאחורי הקלעים לפתור בעיות ומשברים וגמלת לי רעה תחת טובה".

נעים בסופ"ש לפרוק הקואליציה

סגן ראש העיר עו"ד איתן צנעני לא היה היחיד שהביע מחאה קשה, רבני העיר הפיצו מכתב תחת הכותרת "קריאת קודש וזעקת מחאה בגין הפרצה החמורה בחומת השבת"

במכתב הרבנים נאמר "הצטרפות למיזם זה הינה התרסה חמורה כנגד השבת, עקירת הדת ושיתוף פעולה עם גורמים שמטרתם המוצהרת היא פגיעה בשבת הקדושה, אנו פונים אל ראש העיר רפי סער וסגן ראש העיר דני הרוש בקריאה ובדרישה הסירו ידכם מהשבת ותבטלו את ההצטרפות למיזם"

מנגד שיבח ראש סניף מרצ בכפר סבא קובי פדוה את המהלך. בראיון לתכנית הרדיו של כפר סבא ניוז מדברים מקומי אמר " בחיים המשותפים בעיר גם הציבור החילוני רוצה וצריך שרותים בסוף השבוע, אין חדש במיזם והוא הרחבה של שרות קיים, צעיר מכפר סבא שגר בתל אביב יכול להגיע לארוחת שבת אצל הוריו ורופא מתל אביב שעובד בבית החולים מאיר יכול לנסוע בנוחות לביתו אחרי משמרת ארוכה"

מחאת הרבנים

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. איתן צנעני הגב

    שילך להזדיין.
    הוא לא חייב להשתמש בשירות הזה.
    אלה החיים של הילדים שלנו.
    למה הוא נכנס לנו לחיים? בוא תבדוק גם אם אני דופק את אשתי לפי ההלכה.
    עסקן כלב.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן