טקס זיכרון להנצחת חללי חטיבת אלכסנדרוני נערך הבוקר בכפר סבא

הטקס אשר מתקיים מידי שנה לזכר החללים שחרפו נפשם במבצע ״מדינה״ בזמן מלחמת העצמאות, נערך באנדרטת אלכסנדרוני בשכונת הדרים

בין משתתפי הטקס: ראש העיר, רפי סער; סגן ראש העיר, דני הרוש; ראש העיר לשעבר, יצחק ולד; סגן ראש העיר לשעבר, עמירם מילר; חבר המועצה, אמיר קולמן; נציגת המשפחות השכולות, שושנה אקרלינג; מנהל תיכון גלילי לשעבר, רמי אמיתי; סגן מפקד גדוד הסיור של חטיבת אלכסנדרוני, רן אבני; מפקד פלוגה בגדוד הסיור החטיבתי אלכסנדרוני, מוטי פאסאל; תלמידי חטיבת אילן רמון, תלמידי תיכון גלילי ועשרות תושבים. 

הטקס כלל קטעי שירה, הקראת שמות 28 נופלים במבצע והנחת זרחי פרחים לצד שמות הנופלים. 

רפי סער, ראש העיר: ״היום נבקש להוקיר את ההקרבה, האומץ והגבורה של הלוחמים – שנתנו את חייהם עבור הביטחון של כולנו. עבור החיים שלנו. הזמן והמרחק לא ישכיחו את החיים שהיו כאן קודם. לוחמי חטיבת אלכסנדרוני הותירו אחריהם מורשת מפוארת, אגדית, המהווה עד היום מופת לערכים עליהם מושתתת מדינת ישראל. אהבת המולדת, רעות וערבות הדדית, הן שיאירו לנו את הדרך.

"רק השבוע הלך מאתנו סא"ל במיל' אליעזר דובדבני, יוצא חטיבת אלכסנדרוני. אליעזר נפצע במלחמת העצמאות בקרב על כפר סבא, ועל אף פציעתו, חזר להילחם, כתף אל כתף עם חבריו לנשק. עד ליומו האחרון, היה פעיל בעמותת אלכסנדרוני הפועלת להנחיל את מורשת החטיבה. אליעזר, בשמי ובשם תושבי כפר סבא אני מודה ומצדיע לך על פעילותך רבת השנים. מורשתך תמשיך להדהד שנים רבות בכפר סבא".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן