טקס יום הזיכרון בשכונת עלייה

עשרות תושבות ותושבי שכונת עלייה לקחו חלק בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל תושבי המקום. ראש העיר, רפי סער: אין מילים שיכולות לנחם על אובדן עָלוּמִים ועל חיים שלמים שנגדעו בטרם עת"

טקס הזיכרון בשכונת עלייה. צילומים: עיריית כפר סבא
טקס הזיכרון בשכונת עלייה. צילומים: עיריית כפר סבא

תושבי שכונת עלייה בכפר סבא התייחסו אתמול, שני 12.04, עם זכר הנופלות והנופלים בני השכונה האירוע הזיכרון המסורתי המתקיים מדי שנה. הטקס, שהתקיים במרכז הקהילתי לזרוס, נערך בהשתתפות ראש העיר רפי סער, מנכ״ל העיריה איתי צחר,

סגני ראש העיר דני הרוש ואיתן צנעני, חברי מועצת העיר, אמיר קולמן, ואסנת ספורטה, יו״ר יד לבנים כפר סבא פנינה בורנשטיין  הרב שמואל אברך ונציגי המשפחות השכולות. האירוע המרגש כלל קטעי שירה ונאום לזכרם של חללי השכונה, בהובלת חברי מרכז קהילה ונוער לזרוס.

רפי סער, ראש העיר אמר במהלך הטקס: ״משפחות יקרות, עירנו כפר סבא איבדה מאות בנים ובנות. כל אחד ואחת מהם הוא פצע בלב שלעולם לא יגליד. כל אחד ואחת מהם הוא אות לאהבת המולדת והעם, לדוגמה אישית ולערכים שהם ספגו מבית.

אלמלא ההקרבה של הבנים והבנות שמסרו את נפשם על קידוש העם והארץ, לא היינו עומדים כאן היום, לא היינו זוכים לציין את הקוממיות המחודשת של עם ישראל בארצו, לאחר אלפיים שנות גלות. לא היינו זוכים להקים בית בכפר סבא.

אין מילים שיכולות להפיג את כאבכם ואין מילים שיכולות לנחם על אובדן עָלוּמִים ועל חיים שלמים שנגדעו בטרם עת".

הטקס נחתם בשירת התקווה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן