יש הכרעה רפי סער נבחר לראשות העיר כפר סבא לכהונה שנייה

הדרמה הסתיימה בהכרעה,  הקולות במעטפות הכפולות לא הפכו את המגמה ורפי סער ישאר ראש העיר לכהונה נוספת, בהצלחה לסער וכפר סבא

קואליציה צרה רפי סער
ראש עיריית כפר סבא רפי סער

יומיים דרמטיים הסתיימו בהכרעה. רפי סער נבחר לראשות עיריית כפר סבא לכהונה שנייה. בתום ספירת רוב המעטפות הכפולות עולה כי לא השתנתה מפת הקולות. רפי סער שמר על ההובלה גם בספירת הקולות במעטפות הכפולות ויכהן כהונה נוספת כראש העיר ברכות. הדר לביא היתה קרובה אבל תאלץ להמתין לבחירות הבאות.

ע

 

רפי סער וחברי הסיעה

רפי סער ראש עיריית כפר סבא: "כפר סבא ניצחה! אני רוצה להודות לתושבות ותושבי כפר סבא על התמיכה בי בפעם השנייה לראשות העיר. כפר סבא בראשותי תמשיך להיות עיר ממלכתית, ליברלית ודמוקרטית, עיר מגוונת וסובלנית. אפעל להקים קואליציה רחבה שתדאג לשמור על המרקם הקהילתי והאחדות בעיר שלנו. ב-5 השנים הקרובות עם חברי הסיעה והנבחרת המנצחת שלי
נמשיך להוביל ולהשקיע בחינוך, באיכות החיים, בקיימות, בתרבות ובביטחון. ביחד נמשיך להוביל את העיר שלנו לשיאים חדשים! גם ברגעים אלו, אנו זוכרים את החטופות והחטופים וכאבן של משפחותיהם ומתפללים לשובם."

ראש ועדת הבחירות ערן ורנר ואסף חיון מנהל הבחירות

לוערן ורנר יושב ראש ועדת הבחירות: "בתום ספירת קולות המעטפות הכפולות אני שמח להודיע כי ראש העיריה רפי סער זכה בבחירות עם הצבעה של 21,495 תושבים שהם 46.89% אחוזים מהקולות.
אחוז ההצבעה בבחירות היה 56.32 , סה״כ הצביעו 47,491 תושבים.
המועמדת הדר לביא זכתה ב 20,738 קולות שהם 45.24% אחוז והמועמדת אסנת ספורטה עם 3,608 קולות שהם 7.87% אחוז."
"אני רוצה להודות לחברי ועדת הבחירות, למנהל הבחירות אסף חיון ומנהלת הבחירות מטעם העיריה לירון גרומברג על העבודה המאומצת במהלך כל תקופת הבחירות עד לתום ספירת הקולות.
אני מאחל לראש העיר רפי סער שימשיך להצעיד את העיר כפר סבא להיות עיר מובילה בישראל."

ה
הדר לביא
הדר לביא תחכה לבחירות הבאות
ההדר לביא מסרה: "עם סיום ספירת המעטפות הכפולות, קיבלתי את תוצאות הבחירות הסופיות. אני רוצה להודות לכל תושבי ותושבות כפר סבא שלקחו אחריות ויצאו להצביע. שיעור ההצבעה בכפר סבא היה גבוה יחסית לממוצע הארצי וזה חשוב מאוד. חשוב לי להודות למאות המתנדבים שהקדישו שעות רבות, בשנים האחרונות וביום הבחירות עצמו, כדי להביא לכפר סבא את השינוי שמגיע לה. אתם מדהימים!"
אני מודה ל-20,738 תושבי תושבות כפר סבא שהצביעו לי לראשות העיר והביעו בי אמון. לצד התמיכה האדירה במרוץ לראשות, אני וחברי סיעתי זכינו להישג אדיר של 6 מנדטים ולאמונם של עשרות אלפים מתושבי העיר. הכפלנו את כוחנו. לא נאכזב אתכם, נמשיך לפעול למענכם בענווה ובנחישות ב- 5 השנים הקרובות. אני מברכת את ראש העיר על בחירתו, ומאחלת לו ולכל חבריי למועצת העיר הבאה הצלחה רבה!"

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. שירה הגב

    עצוב מאוד. הרס העיר ממשיך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן