יש עתיד וצעירי כפר סבא יצאו לדרך

כ200 פעילי יש עתיד כפר סבא הגיעו לאירוע השקת קמפיין הבחירות בהשתתפות יאיר לפיד ראש הרשימה נדב לויטה: "זו הצהרה חד משמעית שצעירים יכולים לחולל שינוי"

יש עתיד יאיר לפיד
פעילי יש עתיד כפר סבא ויאיר לפיד צילום: יפעת קירשנבאום הרן

הושק קמפיין של צעירי כפר סבא ויש עתיד והרמת כוסית לשנה החדשה, האירוע בהשתתפות ראש הממשלה לשעבר ויו״ר האופוזיציה יאיר לפיד, חברי הכנסת יואב סגלוביץ ונאור שירי, ניצב בדימוס ויו״ר האופוזיציה בכפר סבא יוסי סדבון, חברי הרשימה; נדב לויטה, מיכל סלומון, גיא שראל, ליפז בסיס, לירון נוסובסקי ואילון גנדל, ותושבים רבים.

את ההתרגשות של ראש הרשימה נדב לויטה אי אפשר היה לפספס, לויטה שהוביל בשנים האחרונות תנועה חברתית של צעירי העיר החליט לקפוץ למיים הפוליטיים בתמיכת יש עתיד.

נדב לויטה: ״תודה ליש עתיד על האמון, זו הצהרה חד משמעית שצעירים יכולים לחולל שינוי. הפעם אנו מתמודדים רק למועצת העיר, נהיה שגרירים ומחוייבים אך ורק לתושבי כפ״ס ולערכים הליברליים של יש עתיד. בעוד 5 שנים נתמודד גם על ראשות העיר.

יאיר לפיד: ״סיעת יש עתיד וצעירי כפר סבא מתמודדת למועצת העיר, מאחוריה עומדת חבורה של מנהיגים מלידה, ליברלים, שרוצים לעשות שינוי אמיתי מבפנים בעיר שלהם. הם הגיעו כדי לרענן את שורות מועצת העיר ולפתח אותה לעיר ליברלית ששמה את התושב במרכז, להפוך אותה למגדלור של חדשנות, שוויון ויוזמה. מדינת ישראל וכפר סבא זקוקה לכם. צעירי כפר סבא, יש עתיד מאחוריכם, עד לניצחון!״

מיכל סלומון: ״אנחנו כאן כדי להגשים את החלומות של כולנו הכפר סבאים, וכדי להבטיח שהעיר שאנחנו אוהבים נשארת מחוייבת לערכים ליברליים. יש עתיד מאחורינו בכנסת, ובקרוב בממשלה, כדי לעזור לזה לקרות.״

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן