יש עתיד לצעירים בכפר סבא

הכירו את מיכל סלומון וגיא שראל מספר 2 ו3 ברשימת יש עתיד וצעירי כפר סבא למועצת העיר

יש עתיד

מיכל סולומון

מה היא כפר סבא בשבילך?


כפר סבא היא העיר בה גדלתי, התחנכתי וצמחתי, העיר בה משפחתי המורחבת מתגוררת, הבית.

ספרי על עצמך, במה את עוסקת ולמה הצטרפת לפוליטיקה?


בת 28, תמיד אהבתי לעבוד עם ועבור אנשים, לנהל פרויקטים חברתיים גדולי מימדים. אחרי שירות הקבע בצבא נסעתי למשלחות מטעם הסוכנות היהודית לקהילות היהודיות בארה"ב.

בלימודים הגבוהים הצטרפתי מיד לאגודת הסטודנטים עד שכיהנתי בתור יושבת הראש במשך שנתיים, המשכתי ישירות לכנסת כיועצת פרלמנטרית של סגן השר לביטחון פנים לשעבר יואב סגלוביץ והיום מתמודדת למועצת העיר מתוך שאיפה להמשיך להתפתח ולסייע לקהילה שאני כל כך אוהבת.

מה גם לך לבחור בסיעת יש עתיד?

יש עתיד היא מפלגת הבית שלי, אני מזוהה עם הערכים שהיא מובילה – שוויון, ליברליות, חופש דת וחופש מדת, חופש ביטוי, פתיחות אל הקדמה.

מה עשית עד היום למען העיר?


בזמן לימודי התואר הראשון והשני (2017-2021) התנדבתי במרכז הנוער העירוני ולאחר מכן במרכז לקידום נוער. לאחר מתקפת ה-7.10 התנדבתי עם העירייה בשיבוץ מפונים מהדרום ומהצפון בבתים של תושבי כפר סבא שהתנדבו לארח.

מה אתה חושבת שצריך לעשות ואת מה תקדמי בקדנציה הבאה?


אני חושבת שכפר סבא חייבת זריקת אנרגיה צעירה כדי להשיב אליה את הצעירים שעזבו ואת הזוגות הצעירים שבחרו להקים משפחות במקומות אחרים לאור יוקר המחיה, המחסור בהזדמנויות תעסוקה, מקומות בילוי, פנאי, תרבות, תחבורה ציבורית יעילה.
לאור המשבר החברתי הכללי, כפר סבא צריכה להיות מגדלור של שוויון וליברליות, שיקרין החוצה את העמדה הליברלית והדמוקרטית שלנו באופן בלתי מסויג. בכוונתי לדאוג שאלה הערכים שכפר סבא מקרינה פנימה כלפי תושביה וגם החוצה.

 

מיכל סלומון מספר 2 ברשימת יש עתיד למועצת העיר כפר סבא
מיכל סלומון מספר 2 ברשימת יש עתיד

גיא שראל – כפר סבא בשבילי היא הבית. זה המקום בו גדלתי ובו אגדל את ילדיי.

קוראים לי גיא שראל, אני יו״ר יש עתיד בכפר סבא, נשוי לשקד ואב טרי ליהב.

יש ניסיון בעשייה ציבורית ועבודה פרלמנטרית בתור יועץ לשעבר בכנסת ישראל.

אני בוגר תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית ותואר שני במנהל עסקים. היות ושלושת אחיי מהקהילה הגאה ואני מודע לקשיים הרבים של קהילת הלהט״ב, עברתי את תוכנית ״רצות למועצות״ של האגודה למען הלהט״ב שבאה לקדם ולעזור לקהילה ברמה העירונית.
הצטרפתי לפוליטיקה כי חשוב לי לשרת את הציבור ולעשות טוב לעיר ולמדינה, הפוליטיקה המקומית והארצית היא המקום שבו מתקבלות בסוף ההחלטות שמשפיעות על חיינו.
במשך שנתיים התנדבתי במרכז ״בית האבן״ ולימדתי ילדים אחר הצהריים חשבון ואנגלית. בתור יו״ר יש עתיד אני פועל המון למען תושבי העיר ועוזר להם בפניות ציבור שקשורות לעיר. נוסף על כך, מאז האסון הגדול שקרה לנו באוקטובר ועדיין קורה, יזמתי פעילויות התנדבותיות רבות למען החיילים והמפונים.

יש עתיד היא המפלגה שאליה אני מרגיש הכי שייך. מבחינת הדרך, הערכים והאנשים הטובים שנמצאים בה.

גיא שראל יו"ר יש עתיד כפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן