כוכבים אולימפיים באו לבקר במחלקת ילדים במרכז רפואי מאיר – בית החולים האולימפי

כמי שמטפל בספורטאים האולימפיים מזה 22 שנים, זכו היום במרכז רפואי מאיר לביקור של הספורטאים האולימפיים הנפלאים שלנו, אשר באו לבקר את הילדים המאושפזים.

קרדיט תמונות: דוברות מרכז רפואי מאיר

מרכז רפואי מאיר נבחר בפעם השישית כמלווה הרפואי הרשמי של הספורטאים האולימפיים של מדינת ישראל ומהווה בית חולים אולימפי עם מומחים מהשורה הראשונה.

כחלק מהפעילות המשותפת של מרכז רפואי מאיר וועדת הספורטאים של הוועד האולימפי בישראל הגיעו לבקר את הילדים ולשמח אותם לקראת ראש השנה הספורטאים: השחיין האולימפי יעקב טומרקין, אלוף ישראל ויו"ר ועדת הספורטאים, חנה קנייזבה-מיננקו, אלופת ישראל בקפיצה משולשת וזוכת מדליית ארד באליפות אירופה, מינכן 2022, השחיינית שלי בובריצקי, שזכתה עם קבוצתה במדליית ארד באליפות אירופה, המרתוניסט גירמה אמרה, שותף למדליית זהב קבוצתית באליפות אירופה מינכן 2022 וניקול זליקמן, המתעמלת האומנותית האולימפית.

במהלך הביקור העניקו הספורטאים מדליות לילדים החולים, דיברו איתם ואף שיחקו עימם במרכז החינוכי של בית החולים

קרדיט תמונות: דוברות מרכז רפואי מאיר
קרדיט תמונות: דוברות מרכז רפואי מאיר

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר ירון מושקט ניצל את ההזדמנות פעם נוספת לפגוש את הספורטאים האולימפיים, להביע הערכתו להישגיהם המרשימים ולהדגיש עד כמה אנחנו גאים לטפל בכל הספורטאים האולימפיים של מדינת ישראל.

כחלק מקידום הערכים האולימפיים, ועדת הספורטאים של הוועד האולימפי בישראל תוביל פעילות התנדבותית שוטפת במרכז הספורט והבריאות לילדים ונוער בראשותו של פרו' דני נמט. במהלך ההתנדבות יעבירו הספורטאים האולימפיים שיעורי ספורט ויתאמנו עם הילדים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן