כך תהפכו את יום ההולדת של הילד שלכם לבלתי נשכח!

יום ההולדת של הילד מתקרב, ואתם כבר מבינים שאם לא תסגרו את הפינות החשובות תישארו ללא כל רעיון ואובדי עצות ליום החשוב הזה שלכם ושל ילדכם. 

אנו כבר יודעים, לילדים בימינו ישנן ציפיות גבוהות מאוד מאתנו ההורים ובכלל אחרי שהם חווים מעט ימי הולדת אצל חברים יש לילדים גם מקום להשוואה והם רוצים גם כמו של יובל או של יותם והבנות רוצות יום הולדת בדיוק כמו של שירה או מעיין. כן זה בהחלט לא פשוט לספק את הצורך של ילדינו בימים אלו, אך גם לא פשוט להיות ילד וכמה שאנחנו רוצים לשמח אותם, ביום ההולדת שלהם הרצון הזה עולה פי כמה. 

אז איך תשמחו את ילדכם ביום הולדתם? החשוב ביותר הוא שלפני הכל תנשמו עמוק ותבינו שאתם צריכים לאזור הרבה סבלנות, לאפשר להם להציע הצעות, לאפשר להם לבחור ולהחליט חלק מההחלטות לגבי האירוע, אבל כאשר מדובר בחלק אמנותי, הפעילו שיקול דעת. לא כל הפעלת יום הולדת שמבטיחה סיפורי אגדה אכן מקיימת ולעתים האירוע לא יסתיים באושר ועושר, אלא בבכי ומרירות. מופע טוב של אמן חושים בהחלט יכול להיות תעודת ביטוח להצלחתו של יום ההולדת של ילדכם, שכן מופע כזה משלב בו כל כך הרבה אספקטים ועונה על צרכים רבים שיש לילדים ביום ההולדת שלהם. אילו צרכים יש לילדים ביום ההולדת שלהם? ובכן, התשובה משתנה מילד אחד לאחר, אך אפשר להבחין כמעט תמיד בצורך אחד משמעותי – הצורך להיות נראה. 

אמן חושים לילדים יש דבר כזה?

אנשים רבים נוטים לחשוב שכאשר מדובר במופע של אמן חושים לילדים למעשה מדובר במופע קוסמות, ובכן זה לא נכון! זה נכון שמופע של אמן חושים במקרים רבים עשוי לשלב בו להטוטי קוסמות שונים, בדרך כלל לחימום האווירה ולהכנסת הקהל לעניינים, אולם, מופע של אמן חושים בין אם למבוגרים ובין אם מדובר במופע של אמן חושים לילדים מתבסס על סוג אחר לגמרי של מייצגים. המייצגים במופע של אמן חושים נשענים על תעתועי מוח רבים מה שנקרא מופעי טלפתיה וקריאת מחשבות, כאשר למעשה לא מדובר בכוחות על טבעיים אלא ביכולותיו של אמן החושים לתעתע וכמעט לשלוט במוח של מי שמתנדב להיות חלק מהמופע.

אם אתם מעוניינים להזמין מפעיל ליום הולדת מומלץ להזמין אמן חושים שמשלב הרבה הומור, מוזיקה וכמובן החשוב ביותר, שיהיה אמן חושים עם ניסיון במופעים לילדים. יש להבין מופע של אמן חושים למבוגרים ומופע לילדים שונים לחלוטין אלו מאלו, ישנו צורך לעשות התאמה לגיל המשתתפים כדי שיצליחו להבין את הרעיונות והתוכן שעובר ולא יישארו פעורי פה מהסיבות הלא נכונות.

מפעיל ליום הולדת מומלץ שהוא גם אמן חושים, יהיה הרבה יותר מעוד מופע ליצנות ביום ההולדת של ילדכם, העניין אולי הכי משמעותי במופע של אמני חושים הוא שהם מפעילים את הקהל, הם משלבים אותו כחלק אינטגרלי מהמופע ובכך משלהבים אותו והופכים את האירוע לאירוע מנצח ובלתי נשכח שסוחף את המשתתפים לצחוק, לתנועה, לריקוד ולהרבה שמחה ותדהמה. ילדים שחוו מופע של אמן חושים חוזרים הביתה ומשתפים את הוריהם בתדהמה על מה התרחש ביום ההולדת וכמה מדהים היה. בנוסף לכך וכמובן רק במידה והילד מעוניין, הילד שחוגג יום הולדת יכול להיות משולב במופע באופן קצת שונה עם קטע שהוכן מראש.

ברוב המקרים מדובר במספר קסמים קטנים ונחמדים שיגרמו לו להרגיש מינימום הארי פוטר ומקסימום הילד הכי מגניב בכיתה, במילים אחרות זה בהחלט יכול לתרום לשמחתו של הילד שלכם ואף לביטחונו העצמי. 

אם כן, אמן חושים איננו מופע שמוגבל למבוגרים בלבד, אם אתם רוצים שלילד או לילדה שלכם יהיה אירוע של יום הולדת ייחודי, יוצא דופן וסופר מוצלח, הזמינו מופע שיוצא מהקופסה, מופע שהילדים יידהמו ממנו וימשיכו הלאה לספר להוריהם על מה שחוו בהתרגשות ובתדהמה ותהיו בטוחים שעשיתם את המקסימום עבור יום ההולדת של הילד שלכם. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן