כפר סבא אירחה את ראש הממשלה

ראש עיריית כפר סבא רפי סער אירח את ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, ושרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, בבית הספר היסודי "אוסישקין" בכפר סבא

קרדיט צילום: רמי זרנגר

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: "ביקור היסטורי ומרגש היום בכפר סבא. אחרי 21 שנים בהן לא הגיע לכאן ראש ממשלה״.

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער אירח היום (ד'), 09 בפברואר 2022, ח׳ באדר א' תשפ"ב, בבית הספר היסודי "אוסישקין" בכפר סבא, את ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון.

קרדיט צילום: רמי זרנגר

במהלך הביקור פגשו ראש עיריית כפר סבא, ראש הממשלה ושרת החינוך, את הצוות החינוכי ושמעו מהם על האתגרים של מערכת החינוך בעת הזו. רה"מ בנט הדגיש בפני המורים את מחויבותה של הממשלה להמשך שגרת חיים רציפה ככל האפשר, כחלק מהתפיסה לפיה חיים לצד הקורונה.

לאחר מכן, שוחחו רה"מ, שרת החינוך וראש עיריית כפר סבא עם תלמידי כיתה ו' בבית הספר, ושמעו מהם כיצד הם חווים את גל האומיקרון, בדגש על ההשפעה על שגרת הלימודים וחיי החברה.

קרדיט צילום: רמי זרנגר

ראש הממשלה, נפתלי בנט: ״אני מאוד שמח להיות פה איתכם הבוקר. החכמתם אותי מאוד, אתם ילדים חכמים ומביני עניין. הגישה שלנו היא שאנחנו נעבוד מאוד קשה, בהמון דרכים, כדי שאתם תמשיכו להגיע לבית הספר. הצד שלכם בעסקה הוא שאתם תהיו ילדים טובים. ילדים שרואים אחד את השני, כשיש מישהו מחוץ לקבוצה אז מכניסים אותו פנימה ולא יוצרים כל מיני קבוצות למעלה ולמטה. אנחנו נעשה הכל כדי שאתם תמשיכו להגיע כל יום לבית הספר כרגיל, ותוכלו לממש את החלומות הנפלאים שתיארתם. אנחנו בתוך גל האומיקרון ונלחמים בכל האמצעים שיש לנו כדי לשמור על הבריאות, לצד זה שאתם תוכלו לבוא כל יום ללמוד בבית הספר, ושההורים שלכם יוכלו לצאת לעבודה. אין לי ספק שאנחנו נצלח את זה ביחד".

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "נטפל קודם בנושא החברתי ואני מבטיחה לכם שלחומר הלימודי נדאג בהמשך. הכי חשוב עכשיו זה להרוויח אתכם התלמידים, כאן, בתוך בית ספר בכדי שתקבלו את כל מה שאתם צריכים מבחינת חברתית, מבחינת המפגש שלכם אחד עם השני. אני מודה לצוותים החינוכיים שעובדים, רואים את העבודה הקשה והטובה שלכם בשטח".

קרדיט צילום: רמי זרנגר

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: "ביקור היסטורי ומרגש היום בכפר סבא. אחרי 21 שנים בהן לא הגיע לכאן ראש ממשלה, שמחתי לארח את רה"מ, נפתלי בנט, ואת שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, שהגיעו לבית הספר 'אוסישקין' בעיר. במהלך הביקור הצגתי להם את הישגי החינוך בכפר סבא, ובמיוחד את היוזמות וההצלחות שלנו בהתמודדות עם אתגרי מגיפת הקורונה במערכת החינוך העירונית. בעזרת תכנית "מחוזקים לעולם" שאנו מגבשים במהירות וביסודיות בימים אלו, כפר סבא תמשיך להוות מודל לערים אחרות בתחומי החינוך והרווחה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן