כפר סבא מוקירה את צוותי החינוך

לרגל יום המורה הבינלאומי, העניקו היום (23.11) צוותי אגף החינוך בעיריית כפר סבא שי הוקרה לכלל צוותי החינוך והמנהלה ברחבי העיר, על מסירותם ותרומתם הרבה לקידום חינוך תלמידי העיר.

בתוך כך, ביקר ראש העיר רפי סער בבתי ספר כצנלסון והרצוג, ונפגש עם נשות ואנשי החינוך, על מנת להודות להם באופן אישי על פועלם לאורך כל השנה, ולחזק את ידיהם לנוכח אתגרי התקופה ובדגש על ימי הקורונה.

רפי סער, ראש העיר: "אנו פועלים כדי להביע את הערכתנו לצוותי החינוך מידי יום, ויחד עם זאת היום המיוחד הזה הוא ההזדמנות נוספת וחשובה לפגוש אתכם ולומר מכל הלב – תודה. מקצוע המורה היום הוא מאתגר יותר משנים עברו מבחינות רבות, בין היתר בעקבות משבר הקורונה. דעו לכם, כי אני וכלל המערכת העירונית מגבים ועוטפים אתכם תמיד".

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: "יום המורה הבינלאומי הוא אירוע מרגש עבורנו, והשנה בצל נגיף הקורונה הוא מקבל אף משמעות מיוחדת. צוותי החינוך ניצבים בחזית העשייה העירונית, נשאו בנטל הלמידה מרחוק, הבידודים והסגרים וכיום ממשיכים להתמודד עם השלכותיו הרגשיות והחברתיות של נגיף הקורונה. תושבי כפר סבא ומערכת החינוך ככלל בעיר חווים לכם רבות. כולנו מודים ומעריכים את עבודתכם המסורה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן